Hrvatski turizam predstavlja se na velikom sajmu u Londonu

HTZ na prošlogodišnjem izdanju WTM.a, Foto: HTZ

Hrvatski turizam predstavit će se od 4. do 6. studenoga na jednoj od vodećih svjetskih turističkih burzi, WTM London, koja će ove godine u jubilarnom 45. izdanju okupiti rekordnih 5.000 izlagača iz više od 180 zemalja.

Nositelj hrvatskog sudjelovanja na londonskom WTM-u (World Travel Market) je Hrvatska turistička zajednica (HTZ), na čijem se izlagačkom prostoru predstavlja i još tridesetak turističkih zajednica i tvrtki, čiji će predstavnici u izravnim kontaktima s poslovnim partnerima iz Britanije i drugima iz svijeta dogovarati suradnje.

Turističko tržište Velike Britanije jedno je od najjačih u svijetu, a važno je i za hrvatski turizam, u kojemu su ove godine u deset mjeseci britanski turisti sa 825.000 dolazaka u plusu od jedan posto u odnosu na isto razdoblje lani, dok 4,1 milijuna noćenja predstavlja rast od dva posto.

Njihovi turisti, piše Hina, poznati su kao dobri potrošači, a vezani su za aviopromet, pa će se u razgovorima s partnerima s tog tržišta osim o sadržajima putovanja, razgovarati i o aviolinijama.

Na sajmu će sudjelovati i ministar turizma i sporta Tonči Glavina, koji će kao i direktor HTZ-a Kristjan Staničić razgovarati sa partnerima, avioprijevoznicima, touroperatorima i drugima o unapređenju suradnje u narednim godinama, sresti se s ministrima i udruženjima iz drugih zemalja.

Prema trendovima s britanskog tržišta, njihovi turisti bez obzira na inflaciju i poraste cijena i dalje žele putovati, a uz odredišta u vlastitoj zemlji zanimaju ih snažno i dalje i ona izvan zemlje za kratka “city break”, avanturistička i putovanja vezana za prirodne ljepote, a žele i u nove destinacije, pri čemu im je važna sigurnost i ukupna situacija u zemlji u kojoj žele provesti odmor.

Očekuje se da će britanski turisti u 2026. više putovati u egzotične i daleke destinacije, poput SAD-a, Japana, Maldiva, Tajlanda, ali im je Europa, posebice mediteranski ‘klasici’, kako ih nazivaju, i dalje najtraženije odredište (Španjolska, Grčka, Italija, Portugal, Hrvatska, Albanija i druge).

Dodajmo i da je istog dana, u ponedjeljak, održana i konstituirajuća sjednica Skupštine Hrvatske turističke zajednice na kojoj su izabrani novi članovi Turističkog vijeća HTZ-a za novo mandatno razdoblje od četiri godine.

S obzirom na to da je posljednji saziv Skupštine HTZ-a konstituiran u listopadu 2021., Turističko vijeće HTZ-a je u ožujku ove godine, prema izvornim prihodima u prethodnoj godini, utvrdilo broj predstavnika u Skupštini po pojedinoj regionalnoj turističkoj zajednici.

Zakonom o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma propisano je da Turističko vijeće HTZ-a ima 13 članova. Čine ga predsjednik HTZ-a, odnosno ministar turizma i sporta te 12 članova, od kojih njih osam bira Skupština HTZ-a, dok dva delegira Ministarstvo turizma i sporta, a po jednog delegiraju Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora.

U Vijeću će u naredne četiri godine tako biti članica Uprave Jadranski luksuzni hoteli i članica Turističkog vijeća Grada Dubrovnika Katija Jerković, predsjednik Uprave kompanije Maistra Tomislav Popović, predsjednik uprave Valamara i član Turističkog vijeća Istarske županije Željko Kukurin, član izvršnog odbora Kamping udruženja Hrvatske i direktor Kampa Stobreč Split Ivica Tafra, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela Šime Klarić, direktor ACI marine Cres, Alan Šepuka, vlasnik i glavni “chef” restorana Pelegrini u Šibeniku, nositelja Michelinove zvjezdice, te UN-ov ambasador turizma Rudolf Štefan.

Tu su i predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija i član Turističkog vijeća Zadarske županije Tomislav Fain, delegiran od strane Hrvatske obrtničke komore, njen predsjednik Dalibor Kratohvil, delegiran iz redova Hrvatske gospodarske komore, direktorica Sektora za turizam i Službe za marketing i komunikaciju Andreja Vukojević, predsjednik Sekcije hotelijera Hrvatske gospodarske komore Županijske komore Rijeka, član opatijskog Turističkog vijeća, vlasnik i direktor Design hotela Navis Krunoslav Kapetanović te direktorica osječkog Wellness & Wholeness hotela Materra Josipa Pipunić.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari