Hrvatski Aircash postao novi glavni sponzor talijanskog prvoligaša

LinkedIn/Aircash
Italo Zanzi i Hrvoje Ćosić, Foto: Aircash/LinkedIn

Hrvatska fintech kompanija Aircash službeno je postala glavni sponzor talijanskog nogometnog kluba Hellas Verone u sezoni Serie A 2025./26. godina, objavila je ova tvrtka na svom poslovnom profilu LinkedIn.

„Danas je poseban dan za nas i ponosni smo što na dresu Hellas Verone možemo predstaviti Aircash kao našeg glavnog partnera. Aircash je inovativna, međunarodna fintech kompanija s jasnom vizijom i snažnom predanošću korisnicima. Dijelimo iste vrijednosti – autentičnost, inovaciju i strast prema sportu – te smo uvjereni da će ovo partnerstvo biti iznimno uspješno“, izjavio je izvršni predsjednik Hellas Verone, Italo Zanzi na konferenciji za medije.

Partnerstvo s talijanskim klubom, ističe izvršni direktor Aircasha, Hrvoje Ćosić tek je početak rasta Aircasha na području Italije.

„Velika nam je čast biti dio obitelji Hellas Verona. Italija je jedno od ključnih tržišta za naš daljnji razvoj, a vjerujemo da je upravo Verona savršeno mjesto za početak. Želimo korisnicima nuditi rješenja koja će im olakšati svakodnevicu. Ovo partnerstvo je tek prvi korak u dugoročnom ulaganju na talijanskom tržištu“, istaknuo Ćosić.

Aircash je u kratkom vremenu izrastao u jednu od vodećih europskih platformi za digitalna plaćanja i transfere novca. Korisnicima omogućuje trenutačne transfere, sigurno online plaćanje te širok spektar usluga – od plaćanja računa, parkinga i javnog prijevoza, do kupovine ulaznica za sportske i glazbene događaje.

Jedna od glavnih misija Aircasha jest unaprijediti iskustvo korisnika kroz digitalna rješenja. Kompanija kontinuirano razvija usluge i tehnologije koje omogućuju jednostavnije plaćanje ulaznica, konzumacije unutar stadiona te drugih svakodnevnih potreba, uz dodatne pogodnosti i promocije.

Hrvoje Ćosić, Foto: Promo

„Naš DNA je fintech – spoj financija, tehnologije i inovacije. Želimo osluškivati potrebe korisnika i graditi rješenja koja će njihovo iskustvo podići na višu razinu. Uvjereni smo da će Verona biti polazišna točka za širenje naših rješenja na cijelu Italiju“, zaključio je Ćosić.

Ćosić je za Financije.hr ranije govorio o rastu i razvoju tvrtke te komentirao mjesto koje je tvrtka osvojila na prošlogodišnjem Deloitteovom natječaju 50 najbrže rastućih tehnoloških tvrtki Srednje Europe, na kojem se plasiralo ukupno 11 hrvatskih tvrtki. Četiri od njih tada su ostvarile plasman u glavnoj kategoriji “Technology Fast 50”.

Među njima je i Aircash koji se našao na 42. mjestu, nakon što su od 2020. do 2023. godine ostvarili rast od 860 posto.

„Naš veliki rast u posljednjih nekoliko godina uporište ima u onome što radimo od početka. Kao kada zidate kuću, ako temelji nisu dobro postavljeni kuća će se urušiti kad krenete graditi u visinu. I zato, otkad je bilo desetak zaposlenih do sada kada nas ima više od 150, fokus je uvijek bio na tome kako možemo ljudima pružiti inovativna, sigurna i jednostavna financijska rješenja. To je ono što nas motivira za uvođenje novih usluga. Kada želite imati brzu i intuitivnu aplikaciju s različitim funkcionalnostima, a istovremeno ste dio strogo reguliranog financijskog sektora, uspjeh ne može doći preko noći, već ga postupno gradite. Zato ne bih rekao da postoji tajna za veliki rast od 2020. do 2023., nego da je to rezultat kontinuiranog rada i usavršavanja koji je sada došao do većeg izražaja. Sve više ljudi prepoznaje Aircash kao brz, jednostavan i siguran način za upravljanje financijskim transakcijama. Međutim, premda smo daleko stigli, tek smo na početku onoga što želimo postići“, rekao je tada za Financije.hr, Hrvoje Ćosić, izvršni direktor Aircasha.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari