Hrvatska pošta raspisala je natječaj za nabavu programskog rješenja za instituciju platnog prometa, vrijedan 2,5 milijuna eura.
Preciznije, predmet nabave je razvoj, implementacija i integracija aplikacije za instituciju platnog prometa, a rok za uvođenje tog informacijskog sustava u rad iznosi maksimalno 24 mjeseci od dana stupanja ugovora na snagu.
Početak ugovora kreće u trenutku kada obadvije strane daju svoj potpis, nakon čega će trajati maksimalno 24 mjeseca.
Programsko rješenje, tehničku dokumentaciju i izvorni (source) kod, odabrani ponuditelj je obvezan isporučiti naručitelju na elektroničkom mediju, bez ograničenja daljnje upotrebe i korištenja, i to koordinatoru imenovanom ispred naručitelja.
Naime, naručitelj i odabrani ponuditelj će po stupanju na snagu ugovora o javnoj nabavi imenovati koordinatore zadužene za koordiniranje, vođenje, praćenje realizacije i izvršenja odredbi ugovora.
Ponuda se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije preko Elektroničkog oglasnika javne nabave (EOJN RH), a bit će valjana 150 dana od isteka roka za dostavu.
Pročitajte još:
Mora sadržavati i jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu od 76.000 eura koje može biti dostavljeno u obliku bankarske garancije ili novčanog pologa.
HP d.d.
Poštanska ulica 9, 10410, Velika Gorica, Hrvatska
322.170.690,82 (2024)
8.790 (2024)