Rekordan broj tvrtki sudjelovao je na sajmu premium i luksuznih putovanja International Luxury Travel Market (ILTM) Cannes na kojem je Hrvatska nastavila graditi imidž vrhunske destinacije. Sajam je počeo 2. prosinca i trajat će do 5. prosinca 2024. godine.
Sudjelovanje na sajmu suorganizirale su Hrvatska gospodarska komora (HGK) i Hrvatska turistička zajednica (HTZ), a čak 15 hrvatskih tvrtki ima priliku predstaviti svoju ponudu i realizirati više od 800 sastanaka s ključnim agentima iz cijelog svijeta, priopćili su iz HGK.
“ILTM Cannes od iznimne je važnosti za pozicioniranje Hrvatske na globalnoj karti premium turizma i ključan je za daljnji razvoj ovog segmenta kojeg je HGK postavila kao strateški fokus i osnažila osnivanjem platforme Stories. Sajam je prilika za umrežavanje s međunarodnim partnerima, kreiranje novih poslovnih prilika i osluškivanje trendova u industriji premium putovanja”, rekla je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.
Na sajmu su se okupili sudionici iz SAD-a, srednje i Južne Amerike, Australije, Velike Britanije, Nizozemske i Francuske.
“Ovogodišnji nastup na ILTM-u u Cannesu, Hrvatska turistička zajednica iskoristila je i za premijerno sudjelovanje u ekskluzivnoj sesiji Press Roundtable, na kojoj sudjeluje oko 40 medijskih brendova”, naveli su u priopćenju iz HGK. Dodali su da je Hrvatska imala priliku predstaviti svoju ponudu poznatim medijima kao što su Conde Nast Traveler, Travel + Leisure, Forbes i Vogue, a svemu je prisustvovala i Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.
“Raznolika turistička ponuda koja može zadovoljiti želje najzahtjevnijih gostiju ono je na čemu počiva razvoj premium segmenta. Upravo kroz Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma namjeravamo repozicionirati Hrvatsku u smjeru premium destinacije. Upravo zato, s HGK-om, već sedmi put sudjelujemo na ovom sajmu koji je odlična platforma za predstavljanje vrhunske kvalitete domaćih turističkih proizvoda i autentičnih doživljaja”, kazao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Najveća hrvatska delegacija do sada uključuje brendove poput Valamar Holiday Hotels & Resorts, Radisson Blu Resort & Spa Split, Katarina Line Cruises & Tours, Lošinj Hotels & Villas, Le Méridien Lav Split, Hilton Imperial Dubrovnik & Hilton Rijeka Costabella Beach Resort, Esplanade Zagreb Hotel, Adriatic Concierge, Super Tours Dubrovnik, Royal Hotels & Resort Dubrovnik, Hotel Park Split & Fenomen Plitvice Resort, Perfecta Travel, Liburnia Hotels & Villas, Leonidas Travel i Association of Certified Wedding Planners in Dubrovnik.
“U turizmu su sajmovi i umrežavanja još uvijek jako važan vid promocije. Unatoč dostupnosti informacija na internetu, influencerima i društvenim mrežama, ipak je ljudski kontakt i osobna preporuka i dalje najvažnija kada se radi o poslovnom svijetu i ugovaranju konkretnih poslova. Mi smo ovdje primarno zbog promocije Keight hotela u Opatiji. Prvi je to hotel s pet zvjezdica u Opatiji s međunarodnim brendom”, rekla je Anamaria Hauptfeld, suvlasnica Keight Hotela Opatija i članica Uprave agencije Katarina Line.
Pročitajte još:
“ILTM Cannes prilika je i za predstavljanje investicija u industriji luksuznih putovanja. Valamar ispred sebe ima dva važna strateška projekta – sljedeće godine na Rabu se otvara Arba Resort 4/5, Valamar Collection, a u 2026. Pical Resort 5, Valamar Collection u Poreču”, rekla je Lana Radolović Jakus, Voditeljica odjela MICE prodaje Valamar.
ILTM Cannes jedan je od najvećih globalnih sajmova premium i luksuznog turizma. Prošle godine je na njemu sudjelovalo više od 3.600 profesionalaca iz 77 zemalja, a održano je više od 70.000 individualnih B2B sastanaka. HGK od 2017. organizira nastup hrvatskih tvrtki na ovom sajmu.
3 Odgovora
Samo da je do luksuza
Bravo Hrvatska
Bitno je da je njima dobro koji na to idu.