Prema podacima platforme carVertical, najveći interes hrvatski kupaci u prvoj polovici ove godine iskazali su za automobile Volkswagen Golf, Škoda Octavia i Volkswagen Passat, dok se na modelima BMW-a najčešće lažira stanje s kilometrima i prethodnim oštećenjima.
Građani Hrvatske zanimali su se i za modele Audia A4, BMW serije 3, Renault Méganea, Mercedes-Benz C-klase i Renault Clio. U usporedbi s istim razdobljem prošle godine, većina top modela zadržala je svoje pozicije.
CarVertical kaže i da se trendovi potražnje u Hrvatskoj sporo mijenjaju te i dalje na dominiraju njemačke marke kao što su Volkswagen, Audi i BMW.
U carVerticalovom istraživanju analizirala su se izvješća o povijesti vozila koja su korisnici platforme kupili između siječnja i lipnja ove godine, s usporedbom s istim razdobljem 2024. Modeli vozila i drugi podaci grupirani su po zemljama, pretvoreni u postotke i rangirani.
Najtraženiji rabljeni automobili, navodi se, često su meta beskrupuloznih prodavača, prenosi Hina. Svjesni velike potražnje za tim modelima, oni često skrivaju prethodna oštećenja ili krivotvore kilometražu kako bi zaradili više.
Analizirajući deset najčešće provjeravanih modela u Hrvatskoj, može se primijetiti visoka stopa prevara s brojačem kilometara. Taj popis predvodi BMW serije 5, budući da je čak 4,3 posto svih izvješća za BMW serije 5 na carVerticalu imalo lažiranu kilometražu.
Slijede BMW serije 3 (3,6 posto), Volkswagen Golf (3,3 posto), Renault Mégane (tri posto), Renault Clio (2,5 posto) i Volkswagen Passat (2,3 posto).
“Samo pregledavanje oglasa otkriva koliko se drastično cijene razlikuju za isti model s različitom kilometražom, što pokazuje koliko kupci mogu preplatiti, a da toga nisu svjesni“, objašnjava Matas Buzelis iz carVerticala.
Među deset najčešće provjeravanih modela automobila u Hrvatskoj, oštećenja u prošlosti uobičajena su karakteristika. Na čelu popisa je BMW serije 3 – 85 posto svih izvješća carVerticala za taj model imalo je zabilježena oštećenja. Iza su BMW serije 5 (80,8 posto), Volkswagen Golf (65,9 posto), Škoda Octavia (59,8 posto), Mercedes-Benz C-klasa (58,5 posto), Volkswagen Passat (58,8 posto) Audi A4 (57,2 posto).
Pročitajte još:
Preporuka je stoga da se automobil prije kupnje pregleda u servisu. Čak i ako pregled košta par stotina eura, financijska šteta od kupnje loše popravljenog vozila može biti puno veća.
CarVertical posluje u 35 zemalja i prikuplja podatke iz više od 900 globalnih baza podataka, kao što su službe za provedbu zakona, nacionalni/državni registri, financijske institucije i oglasi.
Jedan odgovor
CarVertical je jedna obična prevara, ko vjeruje u to je budala.