HGK: Premium turizam velika je prilika za privlačenje strateških investicija

Panel Hrvatske gospodarske komore, Foto: HGK

Premium turizam je turizam dodane vrijednosti koji Hrvatskoj treba, poruka je Hrvatske gospodarske komore koju je uputila na Danima hrvatskog turizma u Opatiji.

Kroz promociju i edukaciju o premium ponudi, u Opatiji koja ove godine obilježava 180 godina turizma, HGK šalje poruku o potrebi stvaranja nove vizure hrvatskog turizma.

U pitanju je turizam, ističu u priopćenju, koji je baziran na kvaliteti i sadržajima dodane vrijednosti. Pri tome HGK navodi održivo upravljanje prirodnim resursima, razvoj premium ponude temeljene na potrebama novih generacija turista te visoko motiviranu i educiranu radnu snagu kao ključne elemente za daljnji razvoj i diferencijaciju hrvatskog turizma u odnosu na konkurente.

O komplementarnosti arhitekture i dizajna u funkciji premium ponude, razgovaralo se na panelu Hrvatske gospodarske komore na kojemu je istaknuto da arhitektura definira prostor te da njena uloga mora biti i aktivacija okoline. To znači da zapošljava lokalnu zajednicu, potiče proizvodnju i privlači svojom posebnošću, formom, uklopljenošću u prostor.

Budući da je premium turizam također velika priliku za privlačenje strateških investicija koje mogu podići vrijednost turističke infrastrukture i cijelih destinacija u Hrvatskoj, kod realizacije projekata ključna je dobra komunikacija između svih sudionika.

HGK je panelom dala platformu za predstavljanje domaćih primjera premium arhitekture, za isticanje važnosti multidisciplinarnog pristupa intervencijama u prostoru, za trendove koji će postati klasici i za storytelling destinacije kroz dizajn, ključni naglasak u planiranju budućnosti turizma.

Samo dobro promišljen arhitektonski projekt koji je usklađen s destinacijom, koji je održiv i svevremenski je premium projekt, poručeno je na panelu.

“Gotovo idealni uvjeti nastali bi kada bi i struka i naručitelj i gradska tijela jednako pozitivno razmišljali u smjeru održivosti, kulturnog naslijeđa i napretka. Kada bi svi dionici u procesu bili otvoreni za dijalog o stvaranju novog “tijela” u prostoru ili pak ponovnom korištenju nekog od postojećih. Premium proizvod, osim arhitekta, uz sebe zahtjeva premium naručitelja. Jer, osim novca, važno je imati znanje i senzibilitet o važnosti stvaranja u prostoru i utjecaja koje ono ima”, istaknula je arhitektica Rujana Bergam Marković.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari