Heineken izvijestio o manjem prihodu u prvom tromjesečju 2025.

Pixabay.com/ThorstenF
Pivo, ilustracija, Foto: Pixabay.com/ThorstenF

Nizozemski proizvođač piva Heineken preliminarno je izvijestio o osjetno nižem prihodu u prvom kvartalu budući da je smanjen obujam prodaje prevagnuo nad podignutim cijenama.

U razdoblju od siječnja do ožujka prihod mu je iznosio 7,78 milijardi eura i bio je manji za 4,9 posto nego u istom razdoblju lani, pokazalo je poslovno izvješće.

Obujam prodaje organski je smanjen za 2,1 posto, uz slabije rezultate u Europi i u obje Amerike te skroman rast u azijsko-pacifičkoj regiji, Africi i na Bliskom istoku.

Najviše je pala prodaja u Europi, za 4,7 posto. U azijsko-pacifičkoj regiji uvećana je pak za 2,3 posto. Cjenovni miks pokazuje pak povećanje za 4,1 posto u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine.

Uprava je potvrdila da u ovoj godini očekuje organski rast operativne dobiti u rasponu od četiri do osam posto, prenosi Hina.

“Na temelju naše trenutačne procjene rizika i naše sposobnosti prilagodbe, Heineken potvrđuje ključne financijske pokazatelje iz naših smjernica za 2025., uključujući naša očekivanja o organskom rastu operativne dobiti u ovoj godini u rasponu od četiri do osam posto”, piše u izvješću.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari