Dovršena je obnova zagrebačkog okretišta Mihaljevac koje je zahvaljujući projektu rekonstrukcije dobilo moderan terminal prilagođen sigurnosnim i ekološkim zahtjevima, te osobama s invaliditetom, a tramvajski promet ponovno kreće 8. rujna.
„Okretište Mihaljevac izgrađeno 1948. i do ove rekonstrukcije “nije doživjelo neka značajnija ulaganja”, a ima ključnu ulogu u povezivanju podsljemenske zone s gradom“, rekla je na predstavljanju završetka projekta zamjenica pročelnika Gradskog ureda za obnovu Irena Matković.
Prije rekonstrukcije okretište je bilo tehnički zastarjelo, s ograničenim protočnošću tramvaja i autobusa te s infrastrukturom potpuno neprilagođenom osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti.
„Okretište Mihaljevac sada je potpuno obnovljeno i prilagođeno suvremenim prometnim, sigurnosnim i ekološkim zahtjevima“, istaknula je Matković.
Riječ je, kaže, o jednom od strateških gradskih projekata održive urbane mobilnosti sufinanciran sredstvima EU. Vrijednost projekta je 4,133 milijuna eura od čega je Gradu dodijeljeno 3,513 milijuna eura, a preostali dio financiran je iz gradskog proračuna.
Član Uprave ZET-a Luka Matošić rekao je da osim što je okretište prilagođeno osobama s invaliditetom, svaki tramvaj i autobus ima rampu kako bi putnici što jednostavnije ulazili u vozila.
Napravljen je i novi sustav displaya, prenosi Hina, te će se slabovidnim osobama omogućiti da čuju koji autobus i tramvaj dolazi.
Pročitajte još:
Voditelj projekta Marko Cicvarić rekao je da su zbog linija 8 i 14 koje se nisu mogle mimoilaziti radili dodatni kolosijek, a napravili su i novo autobusno okretište koje je duplo veće od starog, ovalnog je oblika s jednim izlaznim i tri ulazna perona, a u sredini je zeleni pojas.
Izvedeni su i radovi na prometnici s oborinskom odvodnjom, rasvjetom i krajobraznim uređenjem, te su postavljene rampe za osobe s invaliditetom, te taktilne površine. Napravljeno je novo stajalište za tramvaj broj 15 koji vozi prema Sljemenu, a rekonstruirano je i parkiralište.
ZAGREBAČKI ELEKTRIČNI TRAMVAJ d.o.o.
Ozaljska ulica 105, 10000, Zagreb, Hrvatska
215.068.866,39 (2024.)
3.721 (2024.)
17 Odgovora
Bilo je i vrijeme
napokon da je i to riješeno
ajde fala bogu
Pa bilo je više i vrijeme
Preko Trnja do Zvijezde.
Pa na vrijeme su odradili, super.
Super konačno da se i to uredilo
S 4,133 milijuna eura vrijednosti projekta, nadam se da tramvaji sada imaju i wifi za vrijeme čekanja.👍
Onda bu se počelo kopat po nekoj drugoj dionici
Super.
Ma nije moguce
Dobro je vidjeti konkretne datume, super za sve koji se oslanjaju na tramvajski prijevoz.
Tramvaji se vraćaju na Mihaljevac – konačno kraj mjesecima čekanja i stajanja u kolonama.
Neka, bolje nego da propada još 50 godina.
Bilo je i vrijeme
E bravo, bilo je i vrijeme
Bas dobro