Google je izvijestio da testira promjenu u prikazivanju rezultata pretraživanja hotela u skupini europskih zemalja kako bi udovoljio odredbama EU o ravnopravnom tržišnom natjecanju.
Trenutno se pri pretraživanju hotela na najistaknutijim mjestima pojavljuju tri plaćena rezultata sa specijaliziranih tražilica i portala poput Booking.coma ili Check24, a ispod njih Google prikazuje interaktivnu kartu s podacima hotela na kojoj se vide i cijene noćenja.
Tek ispod karte prikazuju se hoteli koji nisu platili oglase.
Google je sada probno odlučio s najistaknutijih rezultata pretraživanja u Njemačkoj, Belgiji i Estoniji izbaciti plaćene oglase i interaktivnu kartu. Kompanija je tim pokusom bar trenutno ispunila zahtjeve konkurencije u hotelskom sektoru koji žele da se putnicima onemogući izravna rezervacija smještaja putem rezultata pretraživanja.
“Smatramo da se najnovijim prijedlogom ispravno uspostavlja ravnoteža u odnosu na teške kompromise koje DMA (direktiva EU-a o digitalnim uslugama) predviđa”, istaknuo je šef Googleovog pravnog odjela Oliver Bethell.
“Jako smo se nevoljko odlučili na taj korak jer uklanjanje korisnih značajki pretraživanja ne koristi ni potrošačima ili tvrtkama u Europi”, naglasio je.
Pročitajte još:
Nakon što test bude završen, rezultati će se ponovo prikazivati kao i prije. Google nije precizirao koliko će točno test trajati.
EU je, podsjeća Hina, propisima o digitalnim tržištima zabranila velikim online platformama favoriziranje vlastite ponude.
Jedan odgovor
Šteta baš za to..