FlixBus od 1. prosinca uvodi oko 40 posto više linija i polazaka unutar Hrvatske, što su im omogućile izmjene i dopune postojećeg regulatornog okvira.
Naime, nakon deset godina ograničenja i regulatornih prepreka, hrvatsko tržište autobusnog prijevoza napokon doživljava pozitivne promjene. Stupanjem na snagu Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o prijevozu u cestovnom prometu i pripadajućeg Pravilnika o usklađivanju voznih redova, tržište je napokon djelomično otvoreno.
To je, istaknuli su iz FlixBusa na druženju s novinarima, prvi stvarni korak prema otvaranju tržišta koji stvara mogućnosti za veću fleksibilnost u planiranju polazaka i povezivanju domaćih destinacija.
Ulazak FlixBusa na hrvatsko tržište prije gotovo deset godina nepobitno je donio promjene u autobusnoj industriji. Od početaka digitalizacije i dizanja standarda kvalitete i sigurnosti do uvođenja postavki poput besplatnog interneta ili online kupovanje karata koje su u to vrijeme većini bile nepoznate.
“Nakon desetljeća ograničenja, tržište konačno vidi pomake. Ove promjene označavaju početak stvarne transformacije hrvatske autobusne industrije – korak prema većoj mobilnosti, pristupačnosti i konkurentnosti. Pozdravljamo odluku Ministarstva mora, prometa i infrastrukture i donošenje novog zakonskog okvira koji će omogućiti pravedniju tržišnu utakmicu i više izbora za putnike. Od prvog dana zagovaramo liberalizirano tržište i spremni smo dodatno ulagati u širenje domaće mreže, na korist putnika, partnera i cijelog sektora”, izjavio je Ante Grbeša, direktor FlixBusa za Hrvatsku i regiju.

Relaksirano tržište omogućuje brže reagiranje na potrebe putnika i ravnomjerniju dostupnost prijevoza u cijeloj Hrvatskoj, a FlixBus novonastalom promjenom počinje s jačanjem mreže linija u regijama koje imaju dodatan potencijal za veću frekvenciju polazaka.
Tako će od spomenutog datuma povezivati gotovo 130 odredišta u Hrvatskoj, a najviše novih linija bit će u regijama poput Slavonije, Istre i sjeverozapadne Hrvatske.
• 17 polazaka dnevno na relaciji Zagreb – Rijeka – Pula, od čega šest prema Puli
• 17 polazaka na relaciji Zagreb – Varaždin-Čakovec, od čega šest prema Čakovcu
• osam polazaka na relaciji Zagreb – Osijek
• dva polaska na relaciji Čakovec-Rijeka-Pula
Pročitajte još:
Na ovaj način putnici imaju daleko veću slobodu biranja, cijene postaju pristupačnije, a putovanje postaje jednostavnije.
Povećanje broja dnevnih polazaka svakako će doprinijeti povezivanju tijekom blagdana, a kasnije i na redovnoj, odnosno svakodnevnoj bazi.









