Ferrari je odlučio odgoditi planove za izlazak s drugim potpuno električnim automobilom najmanje do 2028. godine zbog slabe potražnje za luksuznim sportskim električnim vozilima, rekli su izvori upućeni u temu.
Prvotno je plan bio da se s drugim modelom krene iduće godine.
Poznat po bučnim benzinskim automobilima, Ferrari je s proizvodnjom hibridnih modela započeo 2019. godine, a prvi potpuno električni automobil bi trebao otkriti javnosti u tri koraka, od listopada ove godine do svjetske premijere na proljeće 2026.
Prve isporuke kupcima očekuju se u listopadu 2026.
Osim što električnim sportskim automobilima nedostaje bučno izražavanje snage motora, jedna od glavnih odlika koja je privlačila bogate kupce, problem je i u činjenici što su električne baterije preteške i vozilima nedostaje snaga benzinskog motora.
Jedan od upućenih izvora je kazao da stvarna, održiva potražnja za električnim sportskim vozilima zasad ne postoji što je i nagnalo Ferrari na promjenu plana.
Slabo zanimanje tržišta bi sada trebalo dati vremena Ferrariju za još bolji razvoj vlastite tehnologije. Proizvođač nije htio komentirati informaciju o odgodi.
I drugi proizvođači sportskih automobila su odgodili ili smanjili planove u proizvodnji električnih modela zbog manjka interesa kupaca.
Ferrarijev talijanski suparnik Lamborghini je u prosincu objavio da će svoj prvi električni model lansirati 2029. umjesto 2028. godine, a Porsche je odlučio srezati ambicije uslijed slabe prodaje električnih modela Macan SUV i Taycan.
Maserati, koji spada u luksuzni brend Stellantisa, otkazao je ranije ove godine plan za električnu verziju sportskog automobila MC20.
Reutersov izvor je rekao da u Ferrariju drugi električni model vide kao stvarnu promjenu u strategiji elekromobilnosti, dok je prvi model više simbol ostvarenja obećanja da će se prvi električni automobil izbaciti na tržište 2026.
Prvi Ferrarijev električni automobil, u čijem je dizajniranju sudjelovao bivši glavni direktor za dizajn u Appleu Jony Ive, imat će cijenu od 500 tisuća dolara. Bit će nešto veći no što je tipično za takve modele, no neće biti SUV.
Pročitajte još:
Tvrtka će investitorima predstaviti nove dugoročne poslovne planove 9. listopada.
Za drugi se električni model očekuje da bi trebao biti u skladu sa strategijom Ferrarija o prodaji od pet do šest tisuća primjeraka u razdoblju od pet godina što je zasad neostvarivo zbog manjka interesa.
Jedan odgovor
Bome niti ja vjerujem u to