Ferrarijev prvi potpuno električni model prvi kupci će moći voziti u listopadu 2026. godine, najavio je u utorak predsjednik uprave Benedetto Vigna na predstavljanju poslovnih rezultata tog talijanskog proizvođača sportskih automobila, koji je u prvom tromjesečju imao rast prihoda od 15 posto godišnje.
Vigna je rekao u veljači da će dugo iščekivani prvi električni model Ferrarija – kompanije inače poznate po svojim benzinskim motorima, biti predstavljen 9. listopada ove godine u Ferrarijevom sjedištu u Maranellu, koji će biti jedan od šest novih modela predstavljenih ove godine.
Vigna je sada dodao da će Ferrari u listopadu javnosti predstaviti samo “tehnološko srce” svojeg električnog automobila, u prvoj od tri faze predstavljanja novog modela koje bi trebalo imati vrhunac svjetskom premijerom na proljeće 2026. “Isporuke će onda početi nekoliko mjeseci nakon tog, u listopadu 2026. godine,” rekao je Vigna analitičarima.
Ovo je prvi put da su iz Ferrarija pružili konkretni datum kada bi novi model mogao konačno stići do kupaca. Reuters citira jednog od analitičara koji je rekao da se čini da je došlo do odgode Ferrarijevog prvotnog plana, budući da očekivalo da će cijeli auto biti predočen javnosti u listopadu.
No, za Ferrari je uobičajeno da počnu s isporukama novog modela oko devet mjeseci nakon prvog javnog predstavljanja. Ferrari ubuduće namjerava u ponudi imati i benzinske i hibridne automobile, paralelno s potpuno električnim vozilima. Hibridni modeli, koje je Ferrari počeo prodavati 2019., prošle godine su činili 51 posto njihove ukupne prodaje.
Iz Ferrarija su u utorak upozorili da bi carine koje je uveo američki predsjednik Donald Trump mogle smanjiti profitne marže za 2025. godinu, za oko 50 baznih bodova. No, za razliku od drugih proizvođača automobila koji su nedavno zbog neizvjesnosti globalnog tržišta povukli ranije napravljene progjekcije za 2025. – među njima Mercedes, Ford i Stellantis – u Ferrariju su odlučili ostati pri prognozama.
Pročitajte još:
Tako Ferrari u 2025. projicira cjelogodišnju dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) od najmanje 2,68 milijardi eura, i maržu EBITDA-e od najmanje 38,3 posto. Ferarijeve dionice, kojima se trguje na milanskoj burzi, porasle su 1,6 posto do kraja dana.
U prvom kvartalu ove godine zarada Ferrarija je bila 693 milijuna eura, blizu prognozama analitičara koji su Reutersovoj anketi predviđali 689 milijuna eura. Rezultati se pripisuju dobroj prodaji skupljih modela, kao i većom potražnjom za personaliziranim modelima koje traže kupci i profitabilnija tržišta. Ferrari je prošlog tjedna predstavio novi hibridni model 296 Speciale, i njegovu kabriolet verziju.
3 Odgovora
Zanimljivo, baš me zanima kako će to izgledati
Bit će to svetogrđe
Ferrari na baterije