Falkensteiner u gradnju apartmana u Zadru ulaže 40 milijuna eura

Max Rahubovskiy/Pexels
Apartman, ilustracija, Foto: Max Rahubovskiy/Pexels

Austrijska turistička grupacija Falkensteiner Michaeler Tourism Group (FMTG) najavila je u Zadru daljnji razvoj turističkog naselja Punta Skale s gradnjom novih apartmana, u što ulaže 40 milijuna eura i planira ih završiti u 2025., izvijestili su iz FMTG-a.

FMTG je predstavio i sljedeće korake u razvoju i investicijama u Zadru, s naglaskom na suradnju s lokalnom zajednicom, u kojoj posluju od 2000. godine, a u protekle dvije godine su to pojačali s otvaranjem hotelskih sadržaja lokalnim gostima i unapređenjem kvalitete ponude te infrastrukture. FMTG je, dodaju iz te tvrtke, i važan poslodavac u zadarskoj regiji, te u njemu trenutačno radi 380 zaposlenika iz zadarskog kraja.

Na području Zadarske županije FMTG je, osim u Punta Skala Resortu, prisutan i s Falkensteiner Clubom Funimation Borik, hotelom Adriana, premium kampom Camping Zadar, s pet zvjezdica, hotelom Iadera, kongresnim i sportskim centrom Fortis Club, apartmanima Senia u resortu Punta Skala itd.

Novih 88 premium apartmana počeli su graditi ove jeseni u naselju Falkensteiner Resort Punta Skala i bit će integrirani u infrastrukturu tog resorta te će nuditi njihovim gostima i hotelske sadržaje, prenosi Hina.

“Apartmani s dodatnim sadržajima globalni su trend. Prepoznali smo to već prije 20 godina i uspješno razvili naš proizvod Premium Living, apartmane integrirane u infrastrukturu Falkensteiner hotela. Ako ne koriste nekretninu za odmor, vlasnici je mogu ponuditi za daljnji najam preko nas, što im omogućuje dio povrata njihove investicije”, poručio je izvršni direktor FMTG-a Otmar Michaeler na press konferenciji u zadarskom Falkensteiner hotelu Iadera.

Uvjeren je i da će potražnja za apartmanima s dodatnim sadržajima nastaviti rasti, dijelom i zbog trenda “workation”, odnosno korištenje apartmana tijekom cijele godine za kombiniranje rada i opuštanja, kao i zbog sve veće popularnosti takvih apartmana među umirovljenicima.

Michaeler smatra i da takav koncept ima prednosti jer pomaže u izbjegavanju praznih kreveta zato što se apartmani mogu iznajmljivati kada ih vlasnici ne koriste i jer vlasnici apartmana provode više vremena u Zadru u godini, gdje i troše, idu na izlete i sl., što po njemu stvara dodatnu vrijednost za regiju.

“Zadar i Hrvatska općenito nisu destinacije za masovni turizam jer su naprosto premali, a i prelijepa smo zemlja i moramo svoj turizam razvijati kvalitetno i cjelogodišnje. Turizam je preuzeo primat kao glavna grana i moramo ga razvijati na održiv način. Ovakav razvoj hotela i apartmana ide tome u susret jer je osmišljen za ljude koji će tu boraviti duže i koji će više živjeti sa zajednicom”, kazala je na predstavljanju novosti FMTG-u za Zadar direktorica Turističke zajednice grada Zadra Iva Bencun.

4 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari