Hrvatska turistička zajednica (HTZ) kampanjom “Posjeti me!” potiče domaće stanovništvo na posezonska putovanja po Hrvatskoj, promovirajući ljepote, baštinu i enogastronomiju odabranih domaćih krajeva, izvijestili su iz HTZ-a.
To je drugi dio ovogodišnje kampanje HTZ-a za domaće tržište, koja u prvi plan stavlja lokalna iskustva, autentične doživljaje i ponudu hrvatskih destinacija.
Aktualna će biti do kraja listopada, s promotivnim materijalima u koje su ovog puta uključeni Korčula, zaleđe Zadra, Podravina i Lika, prenosi Hina.
Direktor HTZ-a, Kristjan Staničić, ističe snažan doprinos domaćih turista u prvih osam mjeseci ove godine u ostvarenju pozitivnih turističkih rezultata, jer su s 2,4 milijuna dolazaka i 11,2 milijuna noćenja ostvarili poraste od osam i tri posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje.
“To je povijesni rezultat koji potvrđuje potencijale domaćeg tržišta. Putem ove kampanje domaćim turistima želimo dodatno približiti kvalitetne i atraktivne lokacije, koje se ističu po zanimljivoj i autohtonoj turističkoj ponudi, koja do posebnog izražaja dolazi u razdobljima pred i posezone”, poručio je Staničić.
Pročitajte još:
Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će na online i offline kanalima komunikacije, od native članaka i oglašavanja na društvenim mrežama do print oglasa, digitalnog vanjskog oglašavanja, na društvenim mrežama i dr.
U prvom dijelu kampanje “Posjeti me!” bili su obuhvaćeni Dugi otok, Šibenik, Slavonija, Gorski kotar, Zagorje i Međimurje.










9 Odgovora
Najbolje je doma
Odlična ideja, nadam se da neće ostati samo na reklamama.
Ma ja mislim da nikog to neće potič na nikakva putovanja..bezveze
Super ideja
Nadam se da će ovo funkcionirati
Super
Sjajan potez HTZ-a za jačanje domaćeg turizma
Nadam se da Ce bit super
Vjerujem da od toga bude nesto!