Croatia Airlines od ove zime donosi još konkretnije iskorake u vidu produljenja letenja na pojedinim sezonskim linijama te povećanju ukupnog broja letova i raspoloživih sjedala u odnosu na prošlogodišnje zimsko razdoblje, najavljuju iz ove kompanije.
Najveća obnova flote u povijesti hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika, omogućit će poboljšanje udobnosti i sigurnosti putnika, unaprjeđenje prometne infrastrukture te osigurati podršku cjelogodišnjoj povezanosti Hrvatske kao turističke destinacije a suvremeni Airbus A220 postaje nova norma udobnosti i sigurnosti u domaćem zračnom prijevozu.
Zimski red letenja primjenjivat će se od 26. listopada 2025. do 28. ožujka 2026. te uključuje produljenje sezonskih linija u zimske na relacijama:
Zagreb ↔ Berlin (utorkom, petkom i nedjeljom)
Zagreb ↔ Stockholm (ponedjeljkom, srijedom i petkom)
Zagreb ↔ Barcelona (utorkom, četvrtkom i nedjeljom)
Split ↔ Istanbul (utorkom, četvrtkom i nedjeljom)
Dubrovnik ↔ Frankfurt (utorkom, petkom i nedjeljom)
Dubrovnik ↔ Rim (četvrtkom i nedjeljom).

Rijeku, Osijek i Zadar povezivat će i dalje s Münchenom, a zimski red letenja također obuhvaća 27 međunarodnih linija, vezu šest domaćih sa 17 međunarodnih zračnih luka te povezivanje Hrvatske s domaćim linijama iz Zagreba za Split, Dubrovnik, Pulu i Zadar te letove iz Pule i Zadra.
„Sveukupno, planirano je 9.811 letova, 1.184.020 sjedala te povećanje broja letova za 7,7 posto uz 21 posto više sjedala“, navode iz Croatia Airlines.
Pročitajte još:
Hrvatski nacionalni avioprijevoznik nastavit će pažljivo pratiti pomake u potražnji ili tržišnim uvjetima s ciljem pravovremenog prilagođavanja, promptno obavještavajući javnost o svim novostima u redu letenja, ako do istih dođe.
Motiviran većim brojem letova i putnika, kao i turističkim zamahom, Croatia Airlines nastavlja biti jedan od ključnih aktera u povezivanju Hrvatske i svijeta, ulažući u kvalitetu putovanja, ali i u stratešku budućnost domaćeg zrakoplovstva, navedeno je u priopćenju.
Croatia Airlines d.d.
Bani 75B, 10010, Buzin, Hrvatska
266.895.007,70 (2024.)
934 (2024.)