Kineski proizvođač električnih i hibridnih vozila BYD planira znatno proširiti prodajnu mrežu u Europi do kraja 2026. godine, najavila je direktorica za europsko tržište Maria Grazia Davino.
“Do kraja 2025. imat ćemo 1.000 prodajnih mjesta u Europi, a iduće ćemo godine tu brojku udvostručiti. U skladu s uspješnim konkurentima, moramo osnažiti našu prisutnost na tržištu i približiti se i europskim kupcima”, rekla je driektorica koja vodi poslovanje kineske kompanije u germanofonim zemljama te u istočnoj Europi i u Skandinaviji.
BYD, piše Hina, već ima dugoročnu strategiju lokalizacije za Europu i prisutan je u 29 država.
“Proširenje na zrelo tržište poput Europe vrlo je važan projekt koji zahtijeva znanje, predanost, ulaganja i resurse”, zaključila je Davino.
BYD trenutno planira proizvoditi električna vozila namijenjena europskom tržištu u Mađarskoj i već gradi pogon u Szegedu koji bi trebao početi s proizvodnjom krajem godine.
U planu je i tvornica u Turskoj, a Španjolska je glavni kandidat za lokaciju trećeg pogona zbog relativno niskih troškova proizvodnje i zelene energetske mreže, prema navodima neimenovanog izvora u listopadu.
Pročitajte još:
U Turskoj namjeravaju krenuti s proizvodnjom iduće godine, s kapacitetom pogona od oko 500.000 vozila godišnje.









