Appleova prodaja u Kini pala za 9 posto u prvom tromjesečju 2025.

Apple, Foto: Armand Valendez/Pexels

Appleove pošiljke pametnih telefona u Kini pale su za 9 posto u prvom tromjesečju ove godine, u odnosu na godinu dana ranije. Apple je bio jedini veliki proizvođač koji je u tom razdoblju zabilježio pad potražnje, pokazuju podaci analitičke kuće IDC.

Apple na kineskom tržištu pametnih telefona drži peto mjesto, a između siječnja i ožujka zabilježio je pad isporuka na tek 9,8 milijuna, što znači da je Apple sada pao na tržišni udio od 13,7 posto u Kini, u odnosu na 17,4 posto u prethodnom tromjesečju. To je već sedmi kvartal zaredom da u Kini pada Appleov tržišni udio.

Za usporedbu, tržišni lider Xiaomi imao je skok pošiljki od 40 posto, pa je u prvom tromjesečju isporučio 13,3 milijuna telefona. Općenito su pošiljke svih proizvođača zabilježile porast od 3,3 posto.

Analitičar IDC-a Will Wong objasnio je da Appleova premium cjenovna struktura spriječila američku kompaniju da iskoristi vladine subvencije uvedene u siječnju, koje su drastično potaknule rast prodaje u prvom tromjesečju ove godine. Vladin program subvencija želi potaknuti domaću potrošnju, a za pametne telefone i neke druge elektroničke proizvode kupci mogu dobiti povrat 15 posto vrijednosti proizvoda, pod uvjetom da koštaju manje od 6.000 yuana (820 dolara).

Jedan odgovor

  1. Nisam iznenadena mislim da je Apple precijenjen iako ga volim i koristim i da bi ipak trebao biti povoljniji

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari