Appleova prodaja u Kini pala za 9 posto u prvom tromjesečju 2025.

Apple, Foto: Armand Valendez/Pexels

Appleove pošiljke pametnih telefona u Kini pale su za 9 posto u prvom tromjesečju ove godine, u odnosu na godinu dana ranije. Apple je bio jedini veliki proizvođač koji je u tom razdoblju zabilježio pad potražnje, pokazuju podaci analitičke kuće IDC.

Apple na kineskom tržištu pametnih telefona drži peto mjesto, a između siječnja i ožujka zabilježio je pad isporuka na tek 9,8 milijuna, što znači da je Apple sada pao na tržišni udio od 13,7 posto u Kini, u odnosu na 17,4 posto u prethodnom tromjesečju. To je već sedmi kvartal zaredom da u Kini pada Appleov tržišni udio.

Za usporedbu, tržišni lider Xiaomi imao je skok pošiljki od 40 posto, pa je u prvom tromjesečju isporučio 13,3 milijuna telefona. Općenito su pošiljke svih proizvođača zabilježile porast od 3,3 posto.

Analitičar IDC-a Will Wong objasnio je da Appleova premium cjenovna struktura spriječila američku kompaniju da iskoristi vladine subvencije uvedene u siječnju, koje su drastično potaknule rast prodaje u prvom tromjesečju ove godine. Vladin program subvencija želi potaknuti domaću potrošnju, a za pametne telefone i neke druge elektroničke proizvode kupci mogu dobiti povrat 15 posto vrijednosti proizvoda, pod uvjetom da koštaju manje od 6.000 yuana (820 dolara).

5 Odgovora

  1. Nisam iznenadena mislim da je Apple precijenjen iako ga volim i koristim i da bi ipak trebao biti povoljniji

  2. Meni je drago da je pala prodaja Applea u Kini i trebala bi i u ostalim zemljama jer mu je cijena bezobrazno previsoka 😒

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari