Američke maloprodajne tvrtke zabilježile su promet od internetske kupnje na ‘ljetni crni petak’ koji je iznosio više od 20,61 milijardu eura, znatno veći nego prošle godine, uz produljeno razdoblje povoljne kupnje, pokazalo je izvješće Adobe Analyticsa.
Od 8. do 11. srpnja online prodaja na posebnim akcijama, uključujući i Amazonov Prime Day, porasla je za 30,3 posto.
U 2024. trgovci su na ‘ljetni crni petak’ zabilježili promet u online prodaji koji je iznosio više od 12,14 milijardi eura, veći za 11 posto nego u istom razdoblju prethodne godine.
Amazonom Prime Day je potaknuo kupnju potrepština za skorašnji povratak u školu jer građani sve više žele da izbjegnu žurbu pred sam početak nove školske godine, istaknuo je Adobe.
Amazon.com produljio je ‘ljetni crni petak’ na četiri dana, s dosadašnja dva, nudeći drastične popuste na široku lepezu proizvoda, od odjeće do elektronike.
Nekoliko velikih trgovaca, uključujući Amazon, Walmart, Target i Best Buy, pokrenulo je akcije s velikim popustima, potaknuvši građane na kupnju skupljih artikala koje inače ne bi kupovali.
Pročitajte još:
Građani su daleko najviše tijekom Prime Daya kupovali mobitelom i to je činilo nešto više od polovine udjela u online prodaji. Ukupni popusti kretali su se u rasponu od 11 do 24 posto.
Najveći popusti zabilježeni su u trgovini odjećom, od 24 posto, što je malo više u odnosu na prošlu godinu kada su iznosili 20 posto. U segmentu elektronike bili su u visini 23 posto, na razini iz prošle godine, prenosi Hina.
2 Odgovora
Iz potrošačkog društva prelazimo u dostavljačko društvo
Sve je popularnije i ljudi su se ulijenili ići po dućanima