Lanac marina ACI u prvom ovogodišnjem kvartalu uprihodio je 6,3 milijuna eura, što je za 10 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, dok je neto gubitak iznosio 1,44 milijuna eura, otprilike na razini lanjskoga, vidljivo je iz financijskog izvješća koje je objavila ta tvrtka.
Prema nerevidiranom financijskom izvješću za prvo tromjesečje, bruto financijski rezultat ostvaren je na razini usporednog razdoblja prethodne godine. U uvjetima inflacije, rasta operativnih troškova i značajnog povećanja troškova rada, ostvarenje rezultata na toj razini ukazuje na stabilno poslovanje i učinkovito upravljanje resursima, navode iz tvrtke.
“Prvi kvartal ove godine, kao i inače, bio je vrijeme intenzivnih priprema za glavnu nautičku sezonu. Želimo istaknuti da nas iznimno raduju rezultati ankete tajnog kupca, provedene prošle godine u ACI marinama diljem Jadrana, a koji su još jednom potvrdili našu predanost izvrsnosti. ACI marine zabilježile su vrlo visoke ocjene u kategorijama urednosti, čistoće te ljubaznosti i profesionalnosti naših djelatnika. S optimizmom ulazimo u nastavak godine, uvjereni da će nadolazeća sezona dodatno učvrstiti poziciju ACI marina kao sigurnih, pouzdanih i visokokvalitetnih nautičkih odredišta”, istaknuo je predsjednik Uprave ACI-ja Kristijan Pavić.
Najznačajniji rast prihoda zabilježen je kod usluge godišnjeg veza, prenosi Hina. Iz ACI-ja navode i da su u prvom kvartalu najznačajniji rast poslovnih prihoda imale marine u Skradinu, Dubrovniku i Splitu, koje su u usporedbi s prethodnim razdobljem ostvarile pojedinačni rast veći od 100.000 eura.
Sukladno kontinuiranim aktivnostima koje tvrtke provodi za što skorije rješenje pitanja koncesijskih ugovora, u prvome je kvartalu u održavanje kvalitete infrastrukture i pripremu marina za novu nautičku sezonu uloženo ukupno 300.000 eura, naveli su u priopćenju.
Iz ACI-ja ističu i da su lani ostvarili 38,1 milijuna eura poslovnih prihoda, što predstavlja rast od 2,2 milijuna eura ili šest posto u odnosu na godinu ranije.
Pročitajte još:
Pritom su prihodi od prodaje bili veći za 2,5 milijuna eura, odnosno sedam posto, te su iznosili nešto više od 37 milijuna eura, a ostvareni su s istim kapacitetima kojima ACI raspolaže već dugi niz godina. Najveći doprinos povećanju dao je rast prihoda od usluge godišnjeg veza, s udjelom od 85 posto u ukupnom povećanju prihoda od prodaje.
“U nastavku godine ACI ostaje čvrsto usmjeren na daljnji razvoj tvrtke, kontinuirano unaprjeđenje usluge te stvaranje uvjeta za održiv i konkurentan rast. Međutim, ograničavajući faktor strateškog razvoja poslovanja prvenstveno je pitanje produženja ugovora o koncesijama, čemu menadžment Društva već neko vrijeme posvećuje značajnu pozornost, budući da koncesije za ACI marine istječu do 2030. godine. Stoga je ključni korak daljnjeg razvoja nacionalnog nautičkog lanca ishođenje produljenja koncesija za sve marine sustava”, naveli su iz te tvrtke.
Adriatic Croatia International Club, za djelatnost marina d. d.
Rudolfa Strohala 2, 51000, Rijeka, Hrvatska
36.456.054,25 (2023)
369 (2023)
Jedan odgovor
Odlične vijesti za ACI!