Europski niskobudžetni avioprijevoznik Wizz Air zakazao je prošlog tjedna pokretanje tri nove linije prema Rijeci – destinaciji za koju nikad prije nije letio. Letovi će početi 9. lipnja sljedeće godine, i povezivat će poljske gradove Katowice, Lulbin i Gdansk s Rijekom.
Wizz Air, sa sjedištem u Mađarskoj, planira povezivati Rijeku s Katowicama i Lublinom dva puta tjedno, dok će na liniji prema Gdansku letjeti tri puta tjedno u ljetnom redu letenja za 2026. Karte za te letove već su ponuđene na internetskoj stranici Wizz Aira.
Prema informacijama regionalne stranice za zrakoplovstvo Ex-Yu Aviation News Wizz Air je također dobio odobrene slotove za letove između poljske prijestolnice Varšave i Rijeke – ali njih još nije uvrstio u ljetni red letenja. Time se Wizz Air pridružuje drugim kompanijama koje su najavile nove linije za ljetnu sezonu 2026.
Jedna od njih je popularni irski prijevoznik Ryanair. Nakon nedavnog sukoba sa španjolskim aerodromima zbog njihovog povećanja naknada Ryanair je odlučio otkazati brojne linije prema Španjolskoj, a jedan od dobitnika tog sukoba je Hrvatska – prema kojoj je preusmjeren dio otkazanih linija.
Najveći porast Ryanairovih linija očekuje se na ruti koja povezuje Zagreb i londonski Stansted, gdje će na ljeto broj letova porasti s dosadašnjih 10 na 12 tjedno – a u istoj količini će se povećati i broj letova iz Zagreba za Maltu.
Osim toga, Ryanair planira povećanje na liniji Zagreb-Dublin (s pet na sedam tjedno), za Palma de Mallorcu (s tri na šest) te ciparski Pafos (a tri na pet). Ryanair će uvesti i novu liniju iz Zagreba za švicarski Basel, a vratit će se i popularna linija za španjolsku Malagu i Palermo na Siciliji.
Iako ljetni red Ryanaira još nije putpuno finaliziran, gotovo je sigurno da se neke zagrebačke rute koje su ovo ljeto bile slabo popunjene neće vratiti, poput linije za talijansku Pisu ili za francuski Marseille.
Krajem prošlog mjeseca Ryanair je najavio i ukidanje sezonske linije između Beča i Splita, nakon što su iz kompanije odlučili ukloniti dva zrakoplova iz baze u Beču. Ryanair je ovog ljeta imao tri leta tjedno, a najavljeno je i ukidanje linije Beč-Rijeka. No, letovi iz Beča za Dubrovnik, Zadar i Pulu trebali bi se zadržati i na ljeto 2026.
Nizozemski KLM će također sljedećeg ljeta značajno pojačati svoju sezonsku liniju koja povezuje Amsterdam s Dubrovnikom, na kojoj će letjeti čak dvaput dnevno, tj 14 puta tjedno. Dodatni letovi trebali bi početi krajem ožujka i trajat će cijelo ljeto. KLM će također, kao i dosad, letjeti dvaput dnevno iz Zagreba, a iz Splita čak triput na vrhuncu ljetne sezone.
Air France je najavio povećanje letova na linijama iz njihove baze na Charles de Gaulle u Parizu za Zagreb i Dubrovnik. Između travnja i lipnja tako će letjeti 10 puta tjedno između dvije prijestolnice, što će se u srpnju i kolovozu povećati na 14 letova tjedno.
Broj njihovih letova iz Dubrovnika također će se povećati u svibnju, lipnju i rujnu, kad će francuski nacionalni prijevoznik letjeti za Pariz triput tjedno – za razliku od dvaput kao dosad. Air France će i dalje letjeti i za Split, s jednim letom tjedno prije i nakon vrhunca ljetne sezone, dok će u sezoni letjeti šest puta tjedno.
Pročitajte još:
Grčki Aegean Airlines planira uvođenje sezonskih letova na liniji Dubrovnik-Solun. Tu liniju je Aegean namjeravao pokrenuti još na ljeto 2020., izvijestio je Ex-Yu Aviation – no zbog pandemije Covida-19 ti planovi se nisu realizirali. Na ljeto 2026., međutim, Aegean će od početka lipnja do kraja rujna letjeti dvaput tjedno, kroz njihov regionalni brend Olympic Air.
Ta linija pridružit će se njihovoj postojećoj sezonskoj liniji koja sedam puta tjedno povezuje Atenu i Dubrovnik.
Tu je i Jet2, britanski prijevoznik koji je jedavno potpisao četverogodišnji sporazum s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ), i koji će od svibnja do listopada sljedeće godine letjeti na liniji između Pule i londonskog aerodroma Gatwick.
Jet2 će tako Pulu povezati s čak pet britanskih aerodroma u ljetnoj sezoni. To su Birmingham, East Midlands, Manchester i London Stansted.










Jedan odgovor
Vau top!