Vegeta, dodatak jelima i jedan od najpoznatijih hrvatskih brendova, ovih je dana zasjala na Times Squareu u New Yorku, svjetskom središtu oglašavanja i mjestu gdje se predstavljaju vodeći globalni brendovi, izvijestili su iz Podravke navodeći kako to pridonosi jačanju međunarodne prisutnosti i globalne poznatosti Vegete i Podravke.
Ova aktivacija, kako su naveli, dodatno potvrđuje globalnu snagu i prepoznatljivost Vegete, brenda koji je tijekom više od 65 godina postao neizostavan dio kuhinja diljem svijeta.
Prisutnost Vegete na Times Squareu simbolično odražava njezinu poziciju kao brenda koji spaja okuse, kulture i generacije te s ponosom nosi hrvatsku kvalitetu na međunarodnu scenu.
“Kampanja Vegete na Times Squareu snažan je pokazatelj jačanja njezine prisutnosti na najvećem svjetskom tržištu te rezultat predanog rada i suradnje naših timova na tržištu i u sjedištu. Istovremeno, dodatno potvrđuje našu predanost strateškom cilju da Vegeta postane globalno prepoznatljiv brend”, istaknuo je Podravkin glavni direktor za poslovne programe i direktor poslovnog programa Kulinarstvo Krunoslav Bešvir.
Pročitajte još:
Vegeta, brend koji je prisutan u više od 60 zemalja svijeta, ovim projektom dodatno učvršćuje svoju poziciju modernog kulinarskog brenda, predvodnika inovacija i simbola vrhunske kvalitete, navodi se u priopćenju koje prenosi Hina.
PODRAVKA d.d.
Ulica Ante Starčevića 32, 48000, Koprivnica, Hrvatska
395.216.937,39 (2024.)
3.333 (2024.)