Valerio Vitrone, Glovo Hrvatska: Cilj nam je biti najjednostavniji i najbrži put do svega što ljudi žele dostavljeno u svoj dom

Valerio Vitrone, Foto: Promo fotografije

U proljeće ove godine Valerio Vitrone postao je novi generalni direktor Glovo Hrvatska, naslijedivši na toj poziciji Lorenza Mayola. Koji su bili njegovi prvi potezi na mjestu generalnog direktora te koji su planovi, ambicije i buduće suradnje hrvatske podružnice Glova otkrio je u razgovoru za Financije.hr.

Generalni direktor Glova za Hrvatsku postali ste u proljeće ove godine. Što bi bili neki prvi koraci koje planirate napraviti na novoj poziciji?

Moj prvi cilj bio je steći duboko razumijevanje hrvatskog tržišta kako bih od prvog dana mogao postaviti jasne prioritete rasta. Istodobno, jedna od mojih prvih aktivnosti bila je istinski upoznati tim, razumjeti dinamiku, snage i područja za razvoj te osigurati da svaka funkcija ima odgovarajući talent koji će ubrzati daljnji napredak. To nam je omogućilo jačanje ključnih sposobnosti i uvođenje novih uloga u komercijalnim i strateškim područjima.

Što se tiče partnerstava, fokusirali smo se na poboljšanje kvalitete i širine našeg portfelja: povećali smo broj partnera u strateškim segmentima, dajući prednost onima s visokim operativnim standardima i snažnim uslužnim kapacitetima, kako bismo proširili dostupnost te korisnicima pružili pouzdanije i dosljednije iskustvo.

Moja vizija ostaje vrlo jednostavna: ulagati u ljude, graditi snažne odnose s partnerima i razvijati ponudu koja je sveobuhvatna i relevantna za naše korisnike.

Što biste istaknuli kao glavne posebnosti hrvatskog tržišta u odnosu na druge zemlje u kojima posluje Glovo?

Hrvatska se ističe vrlo visokim stupnjem digitalnog usvajanja i snažnom sklonošću korištenju usluga dostave, s učestalošću narudžbi iznad regionalnog prosjeka. Tome se pridodaje i jedinstven faktor: sezonalnost potaknuta turizmom, zbog koje su određeni gradovi veći dio godine posebno dinamični. Riječ je o tržištu koje je dinamično i konkurentno, vrlo otvoreno prema novim kategorijama proizvoda, čimbenicima koji ga čine strateški važnim za platformu poput naše.

Vaš prethodnik Lorenzo Mayol u travnju je, prilikom otvaranja novog Glovo ureda u Zagrebu, najavio da su u pripremi i nova ulaganja. O čemu se radilo, o kakvim je točno ulaganjima riječ?

Ova ulaganja dio su višegodišnjeg plana osmišljenog za ubrzanje rasta i konsolidaciju prisutnosti Glova u Hrvatskoj. Glavna područja uključuju: tehnologiju, uz uvođenje novih alata za podršku partnerima i poboljšanje korisničkog iskustva; širenje naše ponude, posebno u neprehrambenim kategorijama i vertikalama koje su među potrošačima najtraženije, te lokalne talente, jer izgradnja snažnog tima ključna je za održiv, dugoročni rast.

To nisu ulaganja usmjerena na kratkoročne rezultate, već strateške inicijative fokusirane na stvaranje dugoročne vrijednosti.

Krajem lipnja objavljena je informacija o suradnji Glova i Polleo Sporta. Kako je došlo do te suradnje?

Partnerstvo s Polleo Sportom proizlazi iz vrlo jasnog trenda: u Hrvatskoj potražnja povezana sa sportom, prehranom i wellnessom kontinuirano raste. Polleo Sport je referentna točka u ovom segmentu i dijeli našu viziju inovacije i vrhunskog korisničkog iskustva. Ova suradnja omogućuje nam dodatno obogatiti našu ponudu i odgovoriti na sve značajniju potrebu potrošača u zemlji, dok istodobno dopiremo do nove i široke publike.

Valerio Vitrone, Foto: Promo fotografije

Planirate li možda neke slične suradnje i s tvrtkama iz drugih sektora, primjerice onima za dostavu odjeće?

Postupno širimo svoju prisutnost u novim neprehrambenim kategorijama. Trenutačno smo u pregovorima s tvrtkama iz područja osobne njege, specijalizirane maloprodaje, lifestyle segmenta te s nekoliko modnih brendova. Naš je pristup selektivan: biramo partnere koji na on-demand model gledaju kao na stratešku priliku za jačanje odnosa s kupcima i izgradnju potpuno omnichannel iskustva. Trenutačno su najdinamičnije kategorije ljepota, zdravlje i proizvodi za dom, u kojima očekujemo dodatne pomake u vrlo kratkom roku.

Vaši prihodi lani su premašili 22 milijuna eura, dok je gubitak iznosio 7,3 milijuna eura. Kakve brojke očekujete za 2025. godinu?

U 2024. godini zabilježen je snažan rast prihoda i povećanje ulaganja, što je utjecalo na financijske rezultate. U 2025. bilježimo pozitivan trend, s rastućom potražnjom i poboljšanim maržama. Ne objavljujemo konkretne prognoze, ali mogu reći da se putanja definirana u našem poslovnom planu razvija prema očekivanjima: nastavljamo stabilno rasti uz održavanje nužnih ulaganja kako bismo ojačali svoju poziciju na tržištu.

Kako ste zadovoljni regulativom u Hrvatskoj za platforme poput vaše, postoji li prostora za napredak?

Regulatorni okvir u Hrvatskoj je relativno stabilan i omogućuje jasno poslovanje. Vjerujemo da je dijalog između svih dionika, uključujući tvrtke, ključan za izgradnju regulatornog okruženja koje potiče gospodarski rast i dobrobit u svakoj zemlji. Zato smo uvijek otvoreni za suradnju s institucijama kako bismo podijelili svoje poglede i iskustva. Posebno smatramo da postoji prostor za zajednički rad na dva ključna aspekta: standardizaciji određenih administrativnih procesa i dodatnom olakšavanju suradnje s logističkim partnerima.

Za kraj, koji su planovi za dalje? Kako za iduću godinu tako i za neko duže razdoblje.

Nastavit ćemo jačati našu prisutnost u kategorijama s visokim potencijalom, širiti broj strateških partnerstava te obogaćivati raznolikost proizvoda dostupnih na platformi. Jedan od mojih prioriteta bit će i popunjavanje tima ključnim ulogama, poput voditelja operacija, kao i daljnje podizanje ukupne razine internih sposobnosti kako bismo podržali budući rast.

Želimo dodatno unaprijediti kvalitetu usluge i proširiti bazu partnera, kako u kontinentalnim gradovima tako i na obali, osiguravajući prisutnost relevantnih brendova, prehrambenih i neprehrambenih, koji još nisu dostupni na Glovu.

Dugoročno, naša je ambicija jasna: izgraditi ekosustav u kojem je Glovo najjednostavniji, najbrži i najsveobuhvatniji put do svega što ljudi žele dostavljeno u njihov dom. Vjerujemo da u Hrvatskoj postoji značajan prostor za razvoj u tom smjeru, a mi smo spremni biti sve prisutniji i predaniji u podržavanju te transformacije.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari