Tesla lansira jeftiniji Model 3 u Europi kako bi povratila izgubljeni tržišni udio

Pixabay.com
Tesla, ilustracija Foto: Pixabay.com

Tesla predstavlja jeftiniji Model 3 u Europi kako bi se suprotstavila usporavanju potražnje za električnim vozilima i kineskoj konkurenciji, dok se marka trudi oporaviti od pada globalnog tržišnog udjela.

Tesla je u Europi predstavila pristupačniju varijantu Modela 3 u nastojanju da ponovno stekne zamah u regiji gdje je njezina nekada dominantna pozicija izblijedjela.

Novi početni model stiže u trenutku kada se Tesla suočava s jednom od najjačih konkurencija do sada, s kupcima koji se okreću jeftinijim kineskim električnim vozilima ili preskaču potpunu elektrifikaciju u korist hibrida.

Novi Model 3 Standard, koji se sada prodaje po cijeni od oko 37.000 eura na glavnim tržištima poput Njemačke, Francuske i Italije, Teslin je najagresivniji pokušaj ove godine da vrati udio na europskom tržištu. Domet ostaje iznad 480 kilometara, ali nekoliko smanjenja troškova pomaže u postizanju niže cijene.

Tesla je uklonila stražnji zaslon osjetljiv na dodir, grijana stražnja sjedala, premium zvučni sustav, skuplje materijale i aluminijske naplatke. Kao rezultat toga, Model 3 je bliži drugim konkurentima pristupačne cijene. Ostaje za vidjeti hoće li to biti dovoljno da nadoknadi nagli pad registracija Tesle diljem Europe ove godine.

Čudno je vidjeti da se marka koja je nekoć gurala industriju u elektrifikaciju sada oslanja na pojednostavljene modele kako bi održala korak. Pad nije ograničen ni na Europu, jer se u SAD-u Teslin tržišni udio srušio s 80 posto na 38 posto, prenosi Autoblog.

Jeftiniji europski Model 3 nije prvi takve vrste. Ranije ove godine, SAD je primio dva različita Teslina modela s osnovnim standardima, naime Model 3 i Model Y Standard, a sada obje regije imaju ove jeftinije Tesline modele u prodaji. Umjesto izdavanja novog modela za početnike u velikim količinama, Tesla čini se proširuje svoju ponudu pristupačnošću, koristeći cijenu kao glavnu polugu za održavanje potražnje.

Održavanje pristupa usmjerenog na vrijednost ključno je; posebno zato što se globalni apetit za električnim vozilima počinje hladiti i sve više kupaca odlučuje se za hibride.

Dok se Tesla i Lucid bore u premium segmentu američkog tržišta, slika u Europi je puno šira. Modeli poput Volva EX30 i Volkswagena ID.3 nude dobru vrijednost za novac. Najveći izazov, međutim, dolazi iz Kine.

BYD i dalje predstavlja ozbiljnu konkurenciju Tesli, a njegov Atto 3 pokazuje zašto. Iako nudi manji domet i sporije performanse od Modela 3 Standard, znatno ga je poništio i pruža cjelovitiji paket za svakodnevne kupce. Tesla i dalje uživa snažnu prepoznatljivost brenda, ali u Europi tvrtka koja je nekoć predvodila revoluciju električnih vozila sada radi više nego ikad kako bi ostala u igri.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari