Starbucks najavio uvođenje AI asistenta za bariste

Barista, Foto: Stockcake.com

Starbucks planira uvesti generativnog asistenta umjetne inteligencije, razvijenog uz pomoć Microsoft Azure OpenAI platforme, u 35 lokacija diljem SAD-a ovog mjeseca, kao dio strategije za pojednostavljenje posla barista i ubrzanje usluge u kafićima.

Lanac kafića, piše CNBC, predstavio je novu tehnologiju više od 14.000 voditelja trgovina iz Sjeverne Amerike na Leadership Experience događanju u Las Vegasu.

Šire uvođenje platforme pod nazivom Green Dot Assist planirano je diljem SAD-a i Kanade za fiskalnu 2026. godinu, koja počinje na jesen.

Trodnevni događaj dolazi u trenutku kada Starbucks nastoji oživjeti usporenu prodaju u SAD-u i, kako je to opisao izvršni direktor Brian Niccol otkako je preuzeo tu funkciju prošle godine, “vratiti se Starbucksovim korijenima”.

Niccolovi prioriteti uključuju skraćivanje vremena usluge na četiri minute po narudžbi, a brzi i točni odgovori na pitanja barista mogli bi pomoći u postizanju tog cilja.

“Ovo je samo još jedan primjer kako inovativna tehnologija dolazi u službu naših partnera, pomaže nam da pojednostavimo poslovanje, učinimo njihov posao malo lakšim, možda čak i malo zabavnijim, kako bi oni mogli raditi ono što najbolje znaju”, izjavila je za CNBC glavna direktorica za tehnologiju Starbucksa, Deb Hall Lefevre.

Umjesto da pretražuju priručnike ili pristupaju internim mrežama Starbucksa, baristi će moći koristiti tablet iza pulta s instaliranim sustavom Green Dot Assist kako bi dobili odgovore na razna pitanja – od toga kako pripremiti ledeni espresso do rješavanja problema s opremom.

Baristi će svoja pitanja moći unositi tipkanjem ili ih postavljati glasovno.

Kako se AI asistent bude razvijao, Starbucks ima još veće planove za njegovu sljedeću generaciju. Prema riječima Lefevre, ideje uključuju automatsko kreiranje prijave za IT podršku u slučaju kvara opreme ili generiranje prijedloga za zamjenu kada barista izostane s posla.

Otkako je OpenAI krajem 2022. lansirao ChatGPT, mnoge kompanije nastoje implementirati generativnu umjetnu inteligenciju u svoje poslovanje, nadajući se da će AI trendovi smanjiti troškove, a možda čak i povećati vrijednost njihovih dionica. Među velikim kompanijama koji su uvele AI asistente za svoje zaposlenike su i Walmart te JPMorgan Chase.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari