SPAR i Infobip napravili prvi domaći chatbot: Odgovara na pitanje koje trgovine rade nedjeljom

Stockcake.com
Chatbot, ilustracija, Foto: Stockcake.com

SPAR i Infobip ovoga su tjedna lansirali chatbot koji konačno daje brzi odgovor na pitanje koja trgovina radi nedjeljom. Od 28. travnja, svi korisnici mogu pristupiti chatbotovima skeniranjem QR kodova te odabrati neku od ponuđenih opcija unutar botova.

SPAR chatbotovi pružaju servisne podatke te time olakšavaju kupcima pronalazak trgovine koja radi nedjeljom za čak četiri nedjelje unaprijed, najbliže SPAR ili INTERSPAR trgovine, provjeru radnog vremena te pregled tjednih ponuda.

Ove navedene funkcionalnosti dostupne su u obje platforme: WhatsApp i Viber, a tijekom razvoja je odlučeno da će WhatsApp biti dodatno oplemenjen s obzirom da se ta aplikacija češće koristi u Hrvatskoj.

Tako korisnici WhatsAppa mogu dobiti dodatne informacije o poslovnicama (broj telefona, Toploteka), provjeriti otvorena radna mjesta i uživo “chatati” s agentom.

Kako je navedeno u priopćenju, SPAR Hrvatska jedini je retailer u Hrvatskoj koji omogućuje svojim korisnicima LIVE CHAT s agentima Korisničke podrške te time pruža jedinstvenu uslugu na tržištu.

Putem WhatsApp aplikacije moguće je poslati zahtjev za provjerom dostupnosti artikala i priložiti fotografiju traženog artikla, ili jednostavno poslati otvoreni upit za bilo koju drugu temu. Ovim potezom SPAR Hrvatska svojim kupcima otvara jednostavan i brz kanal komunikacije koji je u skladu s svjetskim trendovima.

Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatske, Foto: Promo

“Uvođenje chatbotova još je jedan važan korak prema digitalnoj transformaciji. Današnji kupci očekuju brzu, jednostavnu i personaliziranu komunikaciju – i upravo to im ovim rješenjima omogućujemo. Ponosni smo što smo prvi maloprodajni lanac u Hrvatskoj koji kupcima nudi ovako napredan oblik podrške”, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatske.

“U partnerstvu s trgovačkim lancem SPAR integrirali smo našu inovativnu chatbot tehnologiju kako bismo kupcima pružili jednostavno i intuitivno korisničko iskustvo. Ova inicijativa ne samo da pojednostavljuje način na koji kupci komuniciraju s trgovačkim lancem SPAR, već i odgovara sve većim očekivanjima suvremenih potrošača. U Infobipu smo ponosni što možemo pomoći u stvaranju rješenja koje je jednako osobno koliko i snažno – spajajući tehnologiju s ljudskim iskustvom. Veselimo se nastavku suradnje i budućim projektima”, izjavio je Mirza Hadžić, direktor prodaje Infobipa za Europu.

Projekt izrade chatbotova s Infobipom započeo je u ljeto prošle godine, a projektni tim sastojao se od stručnjaka s obje strane te je obuhvaćao odjele Marketing, IT i Korisničku službu s ciljem identificiranja svih “use-caseova” koje su željeli pokriti te optimizacije procesa i flowa unutar botova.

SPAR Hrvatska, Foto: Promo

Cijeli projekt rezultirao je dvama chatbotovima kreiranih prvenstveno za korisnika te s ciljem pružanja svih servisnih informacija koje ih zanimaju o SPAR i INTERSPAR prodavaonicama (lokacije, radno vrijeme, dodatne usluge, otvorena radna mjesta i prijave), kao i asortimanu (LIVE chat s agentima) i Tjednim akcijama (SPAR i INTERSPAR letci). Kako bi pružili uslugu više, dodali su i Gamification element: u WhatsApp botu možete dobiti inspiracije za kuhanje te dnevne recepte iz njihove bogate ponude na stranici Dobar tek.

Prije godinu dana, informacije o trgovinama koje rade nedjeljom postale su dostupne i zahvaljujući aplikaciji Radi.li. Kreirala ju je tvrtka Zero Molecule, a u njoj se mogu pronaći i druge korisne informacije kao što su popusti ili akcije.

Ideja za Radi.li, dodao je, došla im je “prirodno” kada su prvu nedjelju, kao i većina drugih građana, guglali i tražili po internetu i portalima koje trgovine rade, a koje ne.

“Aplikacija je poprilično jednostavna i korištenje je intuitivno – otvorite je, po mogućnosti dozvolite pristup lokaciji kako bi se mapa pozicionirala na vašu trenutnu lokaciju i imate pregled svih trgovina u neposrednoj blizini. Uz to možete pretraživati trgovine i adrese u tražilici, a ubacili smo i opciju filtriranja željenih trgovina jer nam je to bila funkcionalnost koju su korisnici daleko najviše tražili. Uz to, zahvaljujući vlasniku projekta “jelposkupilo.eu”, Anti Bariću, imamo i opciju prikaza akcija i popusta za većinu podržanih trgovina, kao i poveznicu na katalog trgovine, što nosi još dodatnu informativnu vrijednost za krajnjeg korisnika kada bira u koju trgovinu će ići”, kazao je tih dana CEO Zero Moleculea David Ante Macan za Financije.hr.

5 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari