IT tvrtka Span nastavlja s valom širenja na inozemna tržišta, pa su sada objavili kako je otvorena tvrtka Span Hellas u Grčkoj koja će osim za tu zemlju biti zadužena za pokrivanje tržišta otočnih Malte i Cipra.
Osnivači su matična tvrtka Span d.d. i Vasileois Papoulias koji je ujedno i direktor novoosnovane tvrtke.
“Otvaranjem društva u Grčkoj Span širi poslovanje na tržišta Grčke, Malte i Cipra — geografsko područje Južne Europe sa značajnim potencijalom za rast i ulaganja u ICT usluge i rješenja. Spanova ekspertiza i portfelj usluga usklađeni su sa ciljevima digitalizacije i digitalne transformacije u sve tri zemlje, a ovim korakom Span uspostavlja prisutnost na tržištima na kojima do sada nije bio aktivan”, poručili su iz Spana.
Vijest o izlasku na još jedno novo tržište odlično se poklopilo s namjerom tvrtke da otvori knjigu upisa za održivu obveznicu u vrijednosti do 25 milijuna eura. Naime, prema najavi knjiga upisa otvara se u petak u 9 i zatvara isti dan oko 14 sati.
Obveznica će imati petogodišnju ročnost.
Obavijest o konačnoj cijeni obveznice i ukupno alociranom iznosu najkasnije će se dogoditi 14. srpnja. Dan izdanja bi bio 16. srpnja, a uvrštenje u trgovanje na službenom tržištu najkasnije 18. srpnja.
Izdanje se provodi kao javna ponuda kvalificiranim ulagateljima i malim ulagateljima. Minimalni iznos koji mogu upisati mali ulagatelji je 20 tisuća eura. Maksimalni iznos koji ulagatelji mogu upisati, bilo mali bilo kvalificirani, nije određen.
Kako se radi o obveznicama povezanim s održivošću (engl. Sustainabiliby-linked bonds ili SLB), Span se obvezao da do datuma promatranja, koji je određen na 30. rujna 2029. godine, mora ostvariti postavljene ciljeve kako ne bi plaćao penale na određenu kamatnu stopu.
U pozivu investitorima Span je naznačio da su postavljeni ciljevi održivosti postizanje broja od ukupno 500 korisnika interaktivne edukacije kibernetičke sigurnosti za mala i srednja poduzeća i/ili smanjenje emisija stakleničkih plinova opsega 1 i opsega 2 za 22,5 posto na 312,82 tone ugljičnog dioksida ekvivalentnih jedinica emisija stakleničkih plinova.
Inače, snažno povećanje prisutnosti na inozemnim tržištima u zadnje vrijeme Span je započeo u prosincu prošle godine kada je osnovao tvrtku Span B.V.
Ideja o Nizozemskoj rodila se budući da su u Spanu htjeli zemlju Europske unije koja je istodobno središte drugih sličnih tvrtki sa ciljem boljeg povezivanja s međunarodnim partnerima. Cilj je bio i ojačati strateške i komercijalne veze s najvažnijim sektorskim igračima kao što su Microsoft i Google.
Ove godine Span je prvo u ožujku iskoračio na tržište srednje Azije otvorivši tvrtku u Kazahstanu kao posljedica zaključka da tržište središnje Azije ima značajan potencijal i da je Kazahstan jedno od razvijenijih na tom području. Tvrtka u Kazahstanu predviđena je za pružanje konzultantskih usluga iz područja informacijskih tehnologija.
U svibnju se potom dogodio iskorak na poljsko tržište gdje je u osnivanju tvrtke sudjelovao i nizozemski ogranak. Za to tržište Span smatra da je potražnja za proizvodima i uslugama iz njegovog portfelja velika u okružju deficitarne ponude.
Početkom ovoga mjeseca objavljeno je kako Span osniva tvrtku u Rumunjskoj Span Romania gdje je također osnivač Span B.V. Na rumunjskom tržištu vide veliku priliku za rast stoga što je riječ o rastućoj ekonomiji fokusiranoj na razvoj i implementaciju novih tehnologija.
Pročitajte još:
Nakon otvaranja tvrtke u Grčkoj koja će pokrivati Maltu i Cipar Span širi međunarodnu prisutnost na 17 zemalja. Osim te tri zemlje to su, dakle, još Nizozemska, Kazahstan, Slovenija, Ukrajina, Azerbajdžan, Moldavija, Ujedinjeno Kraljevstvo, SAD, Njemačka, Estonija, Gruzija, Švicarska, Poljska i Rumunjska.
U prošloj godini tri četvrtine svojih prihoda Span je ostvario na inozemnim tržištima.
Kako pokazuju podaci CompanyWalla, Span je u 2022. godini imao prihode od 92,5 milijuna eura, a onda su u 2023. povećani na 100,9 milijuna eura da bi u prošloj godini dosegnuli 112,7 milijuna eura uz dobit od 2,76 milijuna eura.
U prvom tromjesečju ove godine prihodi su praktično eksplodirali na 61,6 milijuna eura što je godišnji rast od 77 posto, a dobit je porasla 108 posto na 2,7 milijuna eura.