Salesforce je ukinuo 4.000 radnih mjesta u korisničkoj podršci, nedavno je rekao izvršni direktor te tvrtke, Marc Benioff, i dodao kako je umjetna inteligencija pomogla u smanjenju broja zaposlenika.
“Smanjio sam broj zaposlenika s 9.000 na oko 5.000 jer mi treba manje radnika”, kazao je je Benioff u podcastu The Logan Bartlett Show.
Salesforce je bio među prvima kada je riječ o revoluciji umjetne inteligencije i izgradio je ‘Agentforce’, botove za korisničku podršku.
“Zbog prednosti i učinkovitosti Agentforcea, primijetili smo pad broja slučajeva koje obrađujemo i više ne moramo popunjavati ta radna mjesta”, rekli su iz Salesforcea za NBC Bay Area.
Benioff je tijekom ljeta kazao da umjetna inteligencija obavlja do 50 posto posla u Salesforceu, tvrtki sa sjedištem u San Franciscu.
Laurie Ruettimann, konzultantica za ljudske resurse, rekla je da umjetna inteligencija utječe na radna mjesta u nekoliko industrija.
“Diljem Amerike bilo je otpuštanja koja se izravno pripisuju umjetnoj inteligenciji”, rekla je Ruettimann, dodajući da svatko tko želi ostati zaposlen ili traži posao treba naučiti nove vještine.
Pročitajte još:
Analitičar Ed Zitron kaže da tehnološke tvrtke koje su zapošljavale previše radnika tijekom pandemije krive umjetnu inteligenciju, prenosi CNBC. Dodao je i da tvrtke sada žele privući ulagače tvrdeći da su učinkovitije.
“Pokušavaju povećati zaradu pod svaku cijenu. To im je jedino važno, čak i ako uništava živote ljudi. Čak i ako pogoršava tvrtku i pruža lošiji proizvod”, smatra Zitron.
2 Odgovora
Odlično, umjetna inteligencija preuzima posao – ljudi, hvala na suradnji!
Pa, s tom tehnologijom samo radnici nastradaju!