Kraft Heinz ulaže tri milijarde dolara u modernizaciju svojih tvornica u Sjedinjenim Američkim Državama, što je njihova najveća investicija u proizvodne pogone u posljednjih deset godina.
Ova informacija, piše Reuters, stiže u trenutku kada rukovoditelji navode da je potrošačko raspoloženje na drugoj najnižoj razini u posljednjih 70 godina te da su smanjili prognoze prodaje i dobiti.
Modernizacija će pomoći u smanjenju troškova povećanjem učinkovitosti pogona, što bi moglo ublažiti učinke carina koje je uveo predsjednik Donald Trump, a koje su djelomično utjecale na odluku kompanije o ulaganju, rekao je Pedro Navio, predsjednik Kraft Heinza za Sjevernu Ameriku, u intervjuu za Reuters.
Investicija također omogućuje ovom proizvođaču zapakirane hrane da brže osmišljava i plasira nove proizvode na tržište.
Kraft Heinz je poznat po proizvodima poput Heinz kečapa, Kraft makarona sa sirom i Philadelphia krem sira koje radi u 30 tvornica diljem Sjedinjenih Država.
Tvrtka je prošlog mjeseca najavila analitičarima s Wall Streeta da carine povećavaju njihove troškove, a da potrošači kupuju manje zbog gospodarske neizvjesnosti.
Pročitajte još:
No, unatoč tome, tvrtka ide naprijed i ulaže sada kako bi obranila svoj tržišni udio, istaknuo je Navio.
“To nadilazi samu učinkovitost ili suočavanje s trenutačnim izazovima vezanim uz carine”, rekao je, dodavši da ova investicija omogućuje Kraft Heinzu proizvodnju hrane dugoročno.