Proizvođač kečapa Kraft Heinz ulaže tri milijarde dolara u SAD-u

Kraft Heinz, Foto: Wikimedia Commons

Kraft Heinz ulaže tri milijarde dolara u modernizaciju svojih tvornica u Sjedinjenim Američkim Državama, što je njihova najveća investicija u proizvodne pogone u posljednjih deset godina.

Ova informacija, piše Reuters, stiže u trenutku kada rukovoditelji navode da je potrošačko raspoloženje na drugoj najnižoj razini u posljednjih 70 godina te da su smanjili prognoze prodaje i dobiti.

Modernizacija će pomoći u smanjenju troškova povećanjem učinkovitosti pogona, što bi moglo ublažiti učinke carina koje je uveo predsjednik Donald Trump, a koje su djelomično utjecale na odluku kompanije o ulaganju, rekao je Pedro Navio, predsjednik Kraft Heinza za Sjevernu Ameriku, u intervjuu za Reuters.

Investicija također omogućuje ovom proizvođaču zapakirane hrane da brže osmišljava i plasira nove proizvode na tržište.

Kraft Heinz je poznat po proizvodima poput Heinz kečapa, Kraft makarona sa sirom i Philadelphia krem sira koje radi u 30 tvornica diljem Sjedinjenih Država.

Tvrtka je prošlog mjeseca najavila analitičarima s Wall Streeta da carine povećavaju njihove troškove, a da potrošači kupuju manje zbog gospodarske neizvjesnosti.

No, unatoč tome, tvrtka ide naprijed i ulaže sada kako bi obranila svoj tržišni udio, istaknuo je Navio.

“To nadilazi samu učinkovitost ili suočavanje s trenutačnim izazovima vezanim uz carine”, rekao je, dodavši da ova investicija omogućuje Kraft Heinzu proizvodnju hrane dugoročno.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari