Prodaja novih putničkih automobila u Hrvatskoj od početka godine do kraja studenog porasla je u odnosu na isto razdoblje lani za 7,9 posto, pokazuju podaci o registracijama koje u srijedu prenosi agencija Promocija Plus.
U prvih 11 mjeseci tako su prodana 64.934 nova automobila, što je na godišnjoj razini 4.770 vozila ili 7,9 posto više.
Prodaja u studenom u odnosu na isti mjesec prošle godine je na približno istoj razini, s 4.038 automobila, odnosno 0,4 posto više.
Najprodavanija marka u prvih 11 mjeseci je Škoda s 8.797 vozila i tržišnim udjelom od 13,6 posto. Volkswagen je drugi s 8.000 prodanih automobila i udjelom na tržištu od 12,3 posto, a treći je Opel s 5.811 prodanih jedinica što mu je bilo dovoljno za nešto manje od devet posto tržišta.
Prema broju prodanih automobila i udjelu na tržištu slijede Renault, Suzuki, Toyota, Dacia, Hyundai i Kia, a listu prvih deset zaključuje Audi.
Pročitajte još:
Najprodavaniji model u 11 mjeseci je Škoda Octavia, a slijede Volkswagen T-Cross, Opel Corsa, Renault Clio, Opel Mokka, Suzuki Vitara, Renault Captur, Dacia Duster, Škoda Kamiq i Dacia Sandero.
Pogon na benzin, piše Hina, ima 47,8 posto prodanih automobila, dizelaša je 11,9, hibrida 36,6, s pogonom na plin 1,9 te električnih 1,8 posto.









