Procter & Gamble planira ukinuti 7.000 radnih mjesta u sklopu nove reorganizacije

https://us.pg.com/newsroom/multimedia/images/
P&G, sjedište, Ohio, SAD, Foto: P&G/multimedia

Procter & Gamble, proizvođač brojnih brendova uključujući i Pampers, objavio je u četvrtak da će tijekom sljedeće dvije godine ukinuti 7.000 radnih mjesta, što čini oko šest posto ukupne radne snage, prvenstveno zbog s neujednačene potražnje zbog nesigurnosti oko carina.

Također je najavljeno i povlačenje iz pojedinih kategorija, robnih marki i oblika proizvoda na određenim tržištima, pri čemu su rukovoditelji na konferenciji Deutsche Banke u Parizu dodali da bi se među povlačenjima mogla naći i prodaja dijela brendova.

Tvrtka je na dan 30. lipnja 2024. zapošljavala oko 108.000 ljudi, a navodi da će najavljeni otkazi obuhvatiti otprilike 15 posto radne snage izvan proizvodnje, navodi Reuters.

Novi dvogodišnji plan P&G-a dolazi u trenutku kada tvrtka, s nizom drugih proizvođača robe široke potrošnje, očekuje porast troškova zbog trgovinskog rata te se suočava sa slabijom potrošačkom potražnjom.

U travnju je proizvođač pelena Pampers najavio poskupljenja određenih proizvoda te istaknuo da je spreman iskoristiti sve raspoložive mehanizme kako bi ublažio učinke carina.

Opsežne carine koje je uveo američki predsjednik Donald Trump uzdrmale su globalna tržišta i izazvale bojazan od recesije u SAD-u, koji je ujedno i najveće tržište za P&G.

U četvrtak su financijski direktor P&G-a, Andre Schulten, i operativni direktor Shailesh Jejurikar izjavili kako je geopolitičko okruženje „nepredvidivo“ te da se potrošači suočavaju s „većom nesigurnošću“.

„Ovo nije nova strategija, već namjerno ubrzanje postojeće, s ciljem proširenja P&G-ove prednosti kroz izvrsnost i produktivnost, kako bismo bili konkurentni u sve zahtjevnijem okruženju“, poručili su iz uprave.

Iz P&G-a dodaju da će reorganizacija pomoći u pojednostavljenju organizacijske strukture kroz „širenje odgovornosti pojedinih uloga i smanjivanje veličine timova“.

Najavljene promjene u portfelju proizvoda također će pomoći tvrtki da prilagodi lanac opskrbe i tako smanji troškove, poručuju iz kompanije.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari