Prihod Alphabeta 14 posto veći zahvaljujući podacima i oglašavanju na Googleu

Google, Foto: Wikimedia Commons

Prihod američkog Alphabeta snažno je porastao i u drugom tromjesečju, uz dvoznamenkasti rast u Googleovom oglašavanju i u poslovanju s podacima, pokazalo je poslovno izvješće.

U razdoblju od travnja do lipnja ukupni prihod Alphabeta iznosio je 96,4 milijarde dolara i bio je za 14 posto veći nego u istom razdoblju lani.

Kompanija je, podsjeća Hina, bilježila dvoznamenkasti rast prihoda i na početku godine.

Prihod od oglašavanja uz Googleove rezultate pretraživanja porastao je za 10,4 posto, na 71,34 milijarde dolara. U prethodnom tromjesečju bio je u plusu 8,5 posto.

Daleko je najsnažnije u razdoblju od travnja do lipnja porastao prihod od usluga upravljanja podacima, za čak 32 posto, na 13,62 milijarde dolara, navodi uprava, izdvojivši i infrastrukturu za AI i generativnu umjetnu inteligenciju, navodi se u priopćenju.

“Zbog kontinuirano snažnog rasta potražnje za našim proizvodima i uslugama za upravljanje podacima povećat ćemo ulaganja u kapitalne izdatke u 2025. na oko 85 milijardi dolara”, izjavio je izvršni direktor Alphabeta Sundar Pichai.

I nove usluge pretraživanja na temelju umjetne inteligencije donijele su “solidne rezultate”, napomenuo je.

Alphabetova neto dobit iznosila je u razdoblju od travnja do lipnja 28,2 milijarde dolara i bila je za 19 posto veća nego lani.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari