Polestar počinje s isporukama vozila u Francuskoj

Polestar 3, FOTO: Polestar

Švedski proizvođač automobila Polestar počet će ove godine isporučivati svoja električna vozila u Francuskoj s ciljem da ta država postane jedna od tri glavna europska tržišta, rekao je Reutersu glavni izvršni direktor tvrtke za tu zemlju.

Suočeni s nedostatkom prihoda, pritiscima carina i općim usporavanjem potražnje za električnim vozilima, tvrtka u većinskom vlasništvu kineskog Geely Holdinga odlučila je usredotočiti svoje napore na profitabilnu Europu.

Međutim, i tamo se njezina početna brza ekspanzija zaustavila, a posljednja otvaranja novih tržišta ostvarena su 2022. godine.

“Mi smo mlada tvrtka, s obzirom da smo imali ustaljen ritam pokretanja i otvaranja tržišta, dobro je također u određenom trenutku napraviti pauzu prije ponovnog pokretanja ciklusa otvaranja tržišta”, rekao je Stephane Le Guevel, glavni direktor za Polestar Francuska.

“Odlučili smo se ove godine usredotočiti na Francusku i ponovno pokrenuti tempo sljedeće godine. Razgovarali smo o srednjoj Europi i Latinskoj Americi”, rekao je.

Dok je proizvođač automobila sa sjedištem u Švedskoj pokušavao ući na američka i kineska tržišta, njihovi automobili više klase bolje su prihvaćeni u Europi, koja čini 75 posto prodaje.

Le Guével je rekao da se nadaju da će Francuska srednjoročno postati jedno od najprodavanijih tržišta u Europi, a to su trenutačno Britanija i Švedska.

Polestar je pokušavao konkurirati drugim premium markama poput Mercedesa, BMW-a, Audija i Tesle, koju je ciljao u nacionalnim reklamnim kampanjama nastojeći privući vlasnike Tesle da prijeđu na Polestar.

No ekspanzija je usporena otkako je otvoreno poslovanje u Španjolskoj, Portugalu i Italiji prije oko tri godine. U Francuskoj će Polestar početi primati narudžbe za svoje modele 2, 3 i 4 u srijedu, s početnim cijenama u rasponu od 46.800 eura do 79.800 eura . Prvi francuski showroom otvorit će se u Le Mansu u srpnju, a prve isporuke očekuju se od listopada.

Tvrtka planira imati snažnu servisnu mrežu i namjenske prodajne točke još uvijek oslanjajući se na svog bivšeg vlasnika Volvo Cars, koji nastavlja proizvoditi neke Polestar modele.

Francusko pokretanje odgođeno je zbog pritužbe koju je podnijela PSA – sada dio Stellantisa – tvrdeći da Polestar logo preveliko sliči DS brand logu.

Obje strane postigle su sporazum 2022. godine bez otkrivanja njegovih financijskih detalja.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari