Švedski proizvođač automobila Polestar počet će ove godine isporučivati svoja električna vozila u Francuskoj s ciljem da ta država postane jedna od tri glavna europska tržišta, rekao je Reutersu glavni izvršni direktor tvrtke za tu zemlju.
Suočeni s nedostatkom prihoda, pritiscima carina i općim usporavanjem potražnje za električnim vozilima, tvrtka u većinskom vlasništvu kineskog Geely Holdinga odlučila je usredotočiti svoje napore na profitabilnu Europu.
Međutim, i tamo se njezina početna brza ekspanzija zaustavila, a posljednja otvaranja novih tržišta ostvarena su 2022. godine.
“Mi smo mlada tvrtka, s obzirom da smo imali ustaljen ritam pokretanja i otvaranja tržišta, dobro je također u određenom trenutku napraviti pauzu prije ponovnog pokretanja ciklusa otvaranja tržišta”, rekao je Stephane Le Guevel, glavni direktor za Polestar Francuska.
“Odlučili smo se ove godine usredotočiti na Francusku i ponovno pokrenuti tempo sljedeće godine. Razgovarali smo o srednjoj Europi i Latinskoj Americi”, rekao je.
Dok je proizvođač automobila sa sjedištem u Švedskoj pokušavao ući na američka i kineska tržišta, njihovi automobili više klase bolje su prihvaćeni u Europi, koja čini 75 posto prodaje.
Le Guével je rekao da se nadaju da će Francuska srednjoročno postati jedno od najprodavanijih tržišta u Europi, a to su trenutačno Britanija i Švedska.
Polestar je pokušavao konkurirati drugim premium markama poput Mercedesa, BMW-a, Audija i Tesle, koju je ciljao u nacionalnim reklamnim kampanjama nastojeći privući vlasnike Tesle da prijeđu na Polestar.
No ekspanzija je usporena otkako je otvoreno poslovanje u Španjolskoj, Portugalu i Italiji prije oko tri godine. U Francuskoj će Polestar početi primati narudžbe za svoje modele 2, 3 i 4 u srijedu, s početnim cijenama u rasponu od 46.800 eura do 79.800 eura . Prvi francuski showroom otvorit će se u Le Mansu u srpnju, a prve isporuke očekuju se od listopada.
Pročitajte još:
Tvrtka planira imati snažnu servisnu mrežu i namjenske prodajne točke još uvijek oslanjajući se na svog bivšeg vlasnika Volvo Cars, koji nastavlja proizvoditi neke Polestar modele.
Francusko pokretanje odgođeno je zbog pritužbe koju je podnijela PSA – sada dio Stellantisa – tvrdeći da Polestar logo preveliko sliči DS brand logu.
Obje strane postigle su sporazum 2022. godine bez otkrivanja njegovih financijskih detalja.
Jedan odgovor
Super, neka probaju