Pedesetak proizvođača na 17. Sajmu pršuta u istarskom Tinjanu

Hina
Istarski pršut, Foto: Hina/D.Sponza

U Tinjanu, općini istarskog pršuta, u petak je svečano otvoren 17. sajam istarskog pršuta ISAP koji će do nedjelje okupiti pedesetak proizvođača najboljih europskih pršuta i niza drugih domaćih proizvoda.

Trodnevna manifestacija ponudit će posjetiteljima najbolje istarske pršute, niz dalmatinskih, slavonskih te krčki pršut, a na sajam stižu i španjolski, slovenski i talijanski pršutari. Procjenjuje se da će sajam ugostiti 25 tisuća posjetitelja.

Šampion ovogodišnjeg sajma je pršut Nira d.o.o. iz Drniša, dok je najbolji istarski  pršut onaj obiteljsko-poljoprivrednog gospodarstva Mekiši.

Među posetiteljima je i predsjednik Republike Hrvatske Zoran Milanović, koji je u pratnji načelnika općine Tinjan Gorana Hrvatina obišao štandove i razgovarao s izlagačima, odnosno proizvođačima pršuta.

Izrazio je zadovoljstvo što je interes izlagača iz godine u godinu sve veći i što je manifestacija postala brend te promovira perjanicu istarske gastronomije – pršut. 

“ISAP nas kao mjesto jako dobro brendira, ne samo kao općinu pršuta nego i turističko središte. Iz godine u godinu rastemo, vodeća smo općina u središnjoj Istri prema broju noćenja, objekata i smještajnih jedinica”, rekao je načelnik Hrvatin.

Izaslanik predsjednika Vlade i državni tajnik u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i ribarstva Tugomir Majdak rekao je kako pršut predstavlja autentičnost i kvalitetu te je ukazao na činjenicu kako pršuti za središnji dio Istre nisu važni samo zbog očuvanja tradicije, već doprinose i turizmu.

Čestitao je Tinjancima što su negdašnji lokani sajam izdigli na međunarodnu razinu, prenosi Hina. Pozvao je organizatora da i dalje diže kvalitetu sajma i dodatno ga brendira.

Državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta Monika Udovičić rekla je kako su zaštićeni proizvodi poput istarskog pršuta, mesa boškarina, istarskog ovčjeg sira i meda, ključni za očuvanje identiteta i jačanje turizma i gastronomske ponude. Oni pridonose povezivanju lokalnih zajednica s turistima, otvaraju nova tržišta i predstavljaju temelj održivog razvoja, rekla je Udovičić.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari