OpenAI, tvorac ChatGPT-a, predstavio je internetsku tražilicu koju pokreće umjetna inteligencija i za koju vjeruju da bi mogla nadmašiti konkurenciju poput Googleovog Chromea, trenutno najpopularnijeg preglednika na svijetu.
ChatGPT Atlas uklanja adresnu traku, ključnu značajku kod pretraživanja, a nova tražilica od utorka je dostupna u Appleovom operativnom sustavu MacOS.
Predstavljanje Atlasa, piše BBC, stiže u trenutku kada OpenAI traži nove načine da unovči svoje golemo ulaganje u umjetnu inteligenciju (AI) i iskoristi sve veću bazu korisnika.
OpenAI je također naveo da će Atlas nuditi plaćeni “agent mode” koji samostalno obavlja pretrage za korisnike njihova popularnog chatbota.
Ta će značajka agent biti dostupna samo pretplatnicima koji plaćaju ChatGPT. Koristi chatbot za “poboljšanja koja ga čine bržim i korisnijim, radeći u skladu s kontekstom vašeg pregledavanja”.
Tvrtka je najavila i niz novih inicijativa kojima želi privući korisnike prema svojim internetskim uslugama, uključujući partnerstva s platformama za e-trgovinu poput Etsyja i Shopifyja, kao i s onima za rezervacije kao što su Expedia i Booking.com.
Pročitajte još:
Na događaju DevDay ranije ovog mjeseca, direktor Sam Altman objavio je da je ChatGPT dosegao 800 milijuna aktivnih korisnika tjedno, što je porast u odnosu na 400 milijuna u veljači, prema podacima istraživačke tvrtke Demandsage.
Pat Moorhead, izvršni direktor i glavni analitičar tvrtke Moor Insights & Strategy, istaknuo je kako ne vjeruje da bi Atlas mogao predstavljati ozbiljan izazov za Chrome ili Microsoft Edge, jer će većina običnih korisnika, početnika i poslovnih korisnika jednostavno pričekati da njihove omiljene tražilice ponude tu mogućnost.