Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci ostvarila prihod od prodaje od 879 milijuna eura, što je 10,1 posto više u odnosu na isto razdoblje lani, no s obzirom da joj je profitabilnost i dalje pod pritiskom iznimno visokih troškova poslovanja, neto dobit je bila niža 27,6 posto i iznosila 32,3 milijuna eura.
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) je u prvih devet mjeseci godine u odnosu na isto razdoblje lani bila manja za 9,3 posto i iznosila je 88,2 milijuna eura, objavili su u ponedjeljak.
Najznačajniji rast prihoda od prodaje od 29,7 posto, piše Hina, ostvaren je u strateškom poslovnom području (SPP) Kava, a slijede Donat s rastom od 14,5 posto i Delikatesni namazi s 11,7. Kava je s udjelom u ukupnom prihodu od 25,8 posto i najveća pojedinačna kategorija.
Među strateškim distribucijskim područjima (SDP) prednjače Srbija s rastom od 22,2 posto i Sjeverna Makedonija s 14,4, a značajan je rast ostvaren i na tržištima Bosne i Hercegovine te Njemačke.
U ukupnoj prodaji vlastiti brendovi čine 64,5 posto, ljekarničko poslovanje 8,7, dok principalski brendovi sudjeluju s 26,8 posto prihoda od prodaje.
Iz kompanije podsjećaju i na dva srpanjska događaja koja prate njen osnovni strateški smjer, a to je da je Atlantic Droga Kolinska predala obvezujuću ponudu za kupnju kompanije Osem, koja se bavi proizvodnjom i prodajom mesnih namaza i prerađevina te u vlasništvu ima brend Kekec i proizvodnu lokaciju u Murskoj Soboti u Sloveniji.
Prodavatelj je ponudu i prihvatio, a realizacija kupoprodaje uvjetovana je odobrenjem slovenske Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja.
Osim toga, Atlantic Grupa je zaključila kupoprodajni ugovor prema kojemu Marko Gross kao kupac preuzima društvo Montana Plus s brendom Montana, imovinom kompanije i svim zaposlenicima, a suradnja s Atlanticom nastavlja se u vidu trgovinskog zastupanja u distribuciji i prodaji proizvoda, podsjećaju.
Pročitajte još:
“Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci nastavila ostvarivati snažan rast prihoda u gotovo svim poslovnim i distribucijskim područjima te na svim ključnim tržištima. Unatoč izvrsnim prodajnim rezultatima, profitabilnost je i dalje pod snažnim pritiskom, prvenstveno rekordno visokih cijena sirove kave i rasta cijena kakaa, kao i kontinuiranih ulaganja u naše zaposlenike, što je u skladu s našom dugoročnom strategijom razvoja i odgovornog poslovanja”, istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi u izjavi.










Jedan odgovor
Eto, tako je kada se dira u kavu