Netflix će objaviti zaradu za treće tromjesečje nakon zatvaranja tržišta u utorak, jer investitori traže znakove zamaha u njegovom oglašivačkom poslovanju i programu uživo nakon nestabilnog razdoblja za dionice.
Vrijednost dionice je rasla za oko 40 posto od početka godine, ali su u posljednjih nekoliko mjeseci podbacile u odnosu na šire tržište i tehnološke konkurente usred pitanja o rastu angažmana, vrednovanju i novim oblicima konkurencije koji proizlaze iz platformi za sadržaj temeljenih na umjetnoj inteligenciji.
Wall Street očekuje za ovo tromjesečje, prema konsenzus procjenama Bloomberga, prihod od 11,52 milijarde dolara (10,60 milijardi eura) u odnosu na 9,82 milijarde dolara prošle godine (9,03 milijardi eura) dok je Netflixova prognoza 11,53 milijarde dolara odnosno 10,61 milijardi eura.
Zarada po dionici tako bi bila 6,94 dolara (6,38 eura) u odnosu na 5,40 dolara (4,97 eura) koliko je iznosila prošle godine, dok je Netflixova prognoza projicirala cijenu na 6,87 dolara (6,32 eura).
Netflix više ne izvještava o detaljnim pokazateljima rasta članstva. Analitičari očekuju da će rezultati biti potaknuti stabilnom ponudom sadržaja i snažnim rezultatima poslovanja s događajima uživo. To uključuje borbu Canela protiv Crawforda, koja je privukla više od 41 milijuna gledatelja diljem svijeta i bila je najgledaniji muški finalni boksački meč stoljeća, prema podacima tvrtke.
Animirani hit “KPop Demon Hunters” također je postao najgledaniji Netflixov film svih vremena s 325 milijuna pregleda, što naglašava sposobnost streamera da generira ogromne hitove s relativno nepoznate IP adrese.
Osim glavnih rezultata, investitori će se usredotočiti na Netflixov oglašivački zamah, posao za koji se očekuje da će biti dominantan motor rasta do 2026. godine.
Netflix je nedavno proširio doseg svog oglašavanja putem nove integracije Amazon DSP-a, dajući marketinškim stručnjacima više načina za kupnju inventara na platformi.

Analitičar JPMorgana Doug Anmuth rekao je, kako prenosi Yahoo Finance, da bi taj potez trebao “podržati poboljšano uključivanje oglašivača, fleksibilnu kupnju i mjerenje”, a istovremeno povećati potrošnju na oglašavanje na 11 tržišta počevši od tekućeg tromjesečja.
Prema Anmuthu, Netflixovi prihodi od oglašavanja na putu su da se više nego udvostruče s 1,4 milijarde dolara u 2024. na 2,9 milijardi dolara u 2025. te da se povećaju za dodatnih 45 posto na 4,2 milijarde dolara do 2026. godine.
Ranije ovog mjeseca, Netflix je najavio novo partnerstvo za video podcaste sa Spotifyjem, donoseći odabrane emisije iz Spotify Studiosa i The Ringer na Netflix početkom 2026., uključujući, između ostalih, “The Bill Simmons Podcast”, “The Rewatchables” i “Serial Killers”.
Ipak, neki na Wall Streetu upozoravaju da visoka procjena dionice ostavlja malo prostora za pogreške. Netflixova cijena dionica iznosi oko 45 puta više od buduće zarade, što je velika premija i u odnosu na šire tržište i u odnosu na tehnološke konkurente. Analitičari JPMorgana i Citija upozorili su da se velik dio optimizma oko rasta i angažmana na razini oglašavanja već može odraziti na cijenu dionice.
Analitičari JPMorgana i Bank of America smatraju i da je Netflixova kupnja Warner Brosa malo vjerojatna te da spajanje Paramounta i Warner Brosa ne bi predstavljalo neposrednu prijetnju. JPMorgan je primijetio da Netflix “svakako nije tvrtka koja želi preuzeti dionice”, dok su drugi, uključujući Geethu Ranganathan iz Bloomberg Intelligencea, opisali streamera više kao graditelja nego kupca.
Analitičar Morgan Stanleyja, Ben Swinburne, također je ukazao na dugoročne rizike povezane s generativnom umjetnom inteligencijom, napisavši da iako bi tehnologija s vremenom mogla promijeniti način stvaranja i distribucije videa, ona ne predstavlja kratkoročnu prijetnju.
Pročitajte još:
„Platforme s umjetnom inteligencijom mogle bi predstavljati sljedeći model distribucije sadržaja. I rijetko je da tržišni lideri nose to vodstvo iz jednog ciklusa u sljedeći.“, rekao je Swinburne u bilješci klijentima objavljenoj 16. listopada.
U međuvremenu, nedavna kontroverza dodala je još jedan sloj istrage, a Elon Musk poziva korisnike da otkažu svoje pretplate na Netflix, optužujući streamera da promovira “woke” sadržaj. Dionice Netflixa pale su za pet posto nakon Muskovih najoštrijih kritika, koje su prestale posljednjih tjedana.