Dionice tvrtke Levi Strauss & Co., proizvođača poznatih traperica, pale su nakon što je tvrtka objavila da očekuje slabiju prodaju u nadolazećoj blagdanskoj sezoni zbog suzdržanosti potrošača u Europi i Sjedinjenim Državama.
Također su dodali da razmatraju prodaju svog brenda Dockers zbog nezadovoljavajućih rezultata.
“Sužavamo fokus kako bismo ostvarili puni potencijal brenda Levi’s i ubrzali uvođenje nove linije Beyond Yoga”, rekla je izvršna direktorica tvrtke Michelle Gass.
Levi Strauss je ranije odustao od brenda Denizen koji nije donio očekivanu dobit, a u nekim regijama došlo je i do otpuštanja radi smanjenja troškova.
Pročitajte još:
Navedeni potezi pokazali su se dobrim rješenjem budući da je Levi Strauss & Co. u trećem ovogodišnjem fiskalnom tromjesečju ostvario prilagođenu zaradu po dionici od 33 centa.
To je bilo iznad očekivanja analitičara LSEG-a koji su predviđali 31 cent po dionici, prenosi Reuters.
3 Odgovora
Nisam primjetila
Cudno da se smanjuje prodaja, bas su kvalitetne traperice
Imam mamine Levi’s traperice, imaju godina kao i ja, a i dalje su top hahaha