Nakon objave o prodaji pale dionice tvrtke Levi Strauss & Co.

Pixabay.com
Traperice, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Dionice tvrtke Levi Strauss & Co., proizvođača poznatih traperica, pale su nakon što je tvrtka objavila da očekuje slabiju prodaju u nadolazećoj blagdanskoj sezoni zbog suzdržanosti potrošača u Europi i Sjedinjenim Državama.

Također su dodali da razmatraju prodaju svog brenda Dockers zbog nezadovoljavajućih rezultata.

“Sužavamo fokus kako bismo ostvarili puni potencijal brenda Levi’s i ubrzali uvođenje nove linije Beyond Yoga”, rekla je izvršna direktorica tvrtke Michelle Gass.

Levi Strauss je ranije odustao od brenda Denizen koji nije donio očekivanu dobit, a u nekim regijama došlo je i do otpuštanja radi smanjenja troškova.

Navedeni potezi pokazali su se dobrim rješenjem budući da je Levi Strauss & Co. u trećem ovogodišnjem fiskalnom tromjesečju ostvario prilagođenu zaradu po dionici od 33 centa.

To je bilo iznad očekivanja analitičara LSEG-a koji su predviđali 31 cent po dionici, prenosi Reuters.

3 Odgovora

  1. Imam mamine Levi’s traperice, imaju godina kao i ja, a i dalje su top hahaha

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari