HZZO uvodi AI asistenta koji će se javljati na telefonske pozive

HANA, AI asistent HZZO. FOTO: HZZO

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) od danas, 18. lipnja, uvodi virtualnog glasovnog asistenta HANA koji će se javljati na besplatne telefonske linije te tako olakšati pristup informacijama osiguranim osobama i partnerima pomoću umjetne inteligencije, javlja Hina.

“HZZO u službi je i na raspolaganju građanima, svojim osiguranim osobama i ugovornim partnerima kako bi pravovremeno pružio točne i detaljne informacije vezano za prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja, dopunskog zdravstvenog osiguranja te vezano za poslovanje. Naša je poslovna i etička obaveza biti dostupnima za kontakt, pitanja i pomoć našim osiguranim osobama.”, stoji u objavi na stranicama HZZO-a.

Korisnici se najčešće obraćaju putem e-maila, te putem besplatnih telefona – 0800 7979 za pitanja u vezi obveznog, odnosno 0800 7989 za pitanja u vezi dopunskog zdravstvenog osiguranja. Kontakt centar HZZO-a uspostavljen je još davne 2012. i u njegov rad je kroz godine uključeno više od 300 radnika educiranih za pružanje informacija i pomoć. U prosjeku djelatnici obrade oko 400.000 poziva godišnje.

AI virtualni glasovni asistent HANA javljat će se na besplatne telefonske linije:

0800 7979 – obvezno zdravstveno osiguranje
0800 7989 – dopunsko zdravstveno osiguranje

Iz HZZO-a dodaju da HANA koristi naprednu tehnologiju umjetne inteligencije za prepoznavanje i razumijevanje govora, a tijekom svog rada stalno će upoznavati potrebe korisnika, proširivati znanje i znati precizno odgovarati na sve više pitanja.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari