Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) od danas, 18. lipnja, uvodi virtualnog glasovnog asistenta HANA koji će se javljati na besplatne telefonske linije te tako olakšati pristup informacijama osiguranim osobama i partnerima pomoću umjetne inteligencije, javlja Hina.
“HZZO u službi je i na raspolaganju građanima, svojim osiguranim osobama i ugovornim partnerima kako bi pravovremeno pružio točne i detaljne informacije vezano za prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja, dopunskog zdravstvenog osiguranja te vezano za poslovanje. Naša je poslovna i etička obaveza biti dostupnima za kontakt, pitanja i pomoć našim osiguranim osobama.”, stoji u objavi na stranicama HZZO-a.
Korisnici se najčešće obraćaju putem e-maila, te putem besplatnih telefona – 0800 7979 za pitanja u vezi obveznog, odnosno 0800 7989 za pitanja u vezi dopunskog zdravstvenog osiguranja. Kontakt centar HZZO-a uspostavljen je još davne 2012. i u njegov rad je kroz godine uključeno više od 300 radnika educiranih za pružanje informacija i pomoć. U prosjeku djelatnici obrade oko 400.000 poziva godišnje.
Pročitajte još:
AI virtualni glasovni asistent HANA javljat će se na besplatne telefonske linije:
0800 7979 – obvezno zdravstveno osiguranje
0800 7989 – dopunsko zdravstveno osiguranje
Iz HZZO-a dodaju da HANA koristi naprednu tehnologiju umjetne inteligencije za prepoznavanje i razumijevanje govora, a tijekom svog rada stalno će upoznavati potrebe korisnika, proširivati znanje i znati precizno odgovarati na sve više pitanja.
Jedan odgovor
Za nešto tako bitno nebi uključivala ai