Iako je Hrvatska u samom vrhu europskih zemalja s razvijenim turizmom i bogatom turističkom ponudom, sezonalnost je i dalje izazov. Većina noćenja i prihoda koncentrirana je u ljetnim mjesecima. Upravo zato, post sezona, razdoblje koje nudi mirniji, ali jednako bogat doživljaj – ključna je prilika za privlačenje gostiju.
Hrvatska ima što ponuditi i izvan glavnog dijela turističke godine, priopćili su Mastercard i Hrvatska turistička zajednica (HTZ), koji su udružili snage u međunarodnoj kampanji „One place, endless possibilities“, usmjerenoj na tržišta Ujedinjenog Kraljevstva i Švicarske, naveli su u priopćenju.
Kampanja se provodi do kraja rujna, a ista promovira Hrvatsku kao destinaciju koja u jesenskim mjesecima nudi autentična i jedinstvena iskustva – od eno-gastronomije i aktivnog odmora do umjetnosti i kulture. Središnje mjesto kampanje je platforma priceless.com, na kojoj su dostupne posebno kreirane ponude i iskustva.
Primjeri uključuju turu po Dubrovačkim zidinama u ranim jutarnjim satima, luksuzni vikend u Slavoniji s vinskim i outdoor sadržajem, privatno krstarenje po Jadranu ili potragu za tartufima u istarskim šumama. Uz to, kako je navedeno u priopćenju, dostupni su i ekskluzivni gastronomski doživljaji poput večere s više sljedova u zagrebačkom restoranu Dubravkin put ili radionice kuhanja s autohtonim začinskim biljem na Brijunima.

Takva raznovrsnost sadržaja naglašava Hrvatsku kao destinaciju vrijednu posjeta tijekom cijele godine, a ne samo u špici sezone. Kampanja je fokusirana prema tržištima Ujedinjenog Kraljevstva i Švicarske. Kroz pažljivo odabrane medijske kanale, od uglednih lifestyle i kulturnih portala do specijaliziranih sportskih i gourmet medija, poruka o Hrvatskoj kao atraktivnoj posezonskoj destinaciji dopire do onih koji su spremni istraživati i ulagati u kvalitetna iskustva.
„Zajedničkom kampanjom javnosti želimo približiti Hrvatsku kao cjelogodišnju destinaciju koja zahvaljujući svojim autentičnim doživljajima, autohtonosti, prirodnim ljepotama i kulturnom bogatstvu privlači turiste i izvan glavnih ljetnih mjeseci. Bitno nam je naglasiti prednosti koje nam posezona u tom vidu donosi, kao što su manje gužve, ugodna klima i pristupačnije cijene, što dodatno motivira goste na putovanje u Hrvatsku tijekom rujna, listopada, ali i kasnije. Vjerujemo da suradnjama poput ove s Mastercardom, stvaramo temelje za održiviji turizam te osnažujemo prepoznatljivost naše zemlje kao sigurne i atraktivne turističke destinacije tijekom cijele godine“, rekao je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Kampanja se temelji na programatskom oglašavanju i preciznom targetiranju različitih tipova putnika: ljubitelja umjetnosti i kulture, eno-gastro entuzijasta i outdoor zaljubljenika. Ovakav pristup omogućuje optimalno korištenje budžeta, ali i stvaranje mjerljivih rezultata kroz povećanje prometa na platformi priceless.com te rast interesa za jesenska putovanja u Hrvatsku.
„Turizam je za Mastercard u Hrvatskoj središnja točka: od podrške malim poduzetnicima i ugostiteljima kroz projekt Uplift, preko obogaćivanja raznovrsne turističke ponude, do globalnog pozicioniranja Hrvatske na platformi priceless.com. Suradnja s HTZ-om na ovoj kampanji logičan je nastavak tih napora, jer pokazuje da atraktivna iskustva koja Hrvatska nudi nadilaze ljetne mjesece. Posezona je sjajno vrijeme da posjetitelji otkriju bogatstvo naše gastronomije, kulture i prirode“, istaknula je Gea Kariž, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.
Pročitajte još:
Suradnja Mastercarda i HTZ-a dio je šire strategije pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije, ali i promocije održivog turizma koji se oslanja na kvalitetu sadržaja i ravnomjerniju distribuciju turističkog prometa.
To je posebno važno jer podaci kontinuirano pokazuju da se više od polovine svih noćenja u Hrvatskoj ostvaruje u srpnju i kolovozu, dok se potencijali rujna, listopada i studenoga još uvijek ne koriste u dovoljnoj mjeri. Upravo kroz ovakve inicijative Hrvatska može učvrstiti svoju poziciju među vodećim europskim destinacijama i istaknuti se bogatstvom sadržaja dostupnih tijekom cijele godine.