Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ) uručeno je posebno priznanje za najbolji i najkreativniji pristup u predstavljanju turističkim agentima na sajmu New York Travel & Adventure Show.
Hrvatski izložbeni prostor jedan je od najprometnijih na sajmu, pohvalili su se iz HTZ-a, a u njemu svoju ponudu predstavljaju brojne agencije, hotelske tvrtke i 11 hrvatskih destinacija, većinom iz Dalmacije, Like i Gorskog kotara.
Hina navodi kako je nagradu direktor sajma John V. Golicz uručio direktorici Predstavništva HTZ-a u New Yorku Leili Krešić Jurić, u prisustvu hrvatskog veleposlanika u SAD-u Pjera Šimunovića.
Sajam u New Yorku spada među renomirane svjetske turističke događaje, kazala je Krešić Jurić, u sklopu kojeg se Hrvatska ima priliku predstaviti kao sigurna, pristupačna i cjelogodišnja destinacija te istaknuti široku paletu domaćih turističkih proizvoda.
Pročitajte još:
Ovogodišnji sajam, koji se održava 27. i 28. siječnja, bilježi više od 1.500 akreditiranih agenata, 400 predstavnika medija te 30 posto više prodanih ulaznica u odnosu na prethodnu godinu.
“Za nas je američko tržište daleko najvažnije tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet te smo vrlo ponosni na sve dosad postignute rezultate. Lani smo po prvi puta premašili 700.000 dolazaka Amerikanaca, koji su pritom ostvarili preko dva milijuna noćenja, a u ovoj godini očekujemo nastavak pozitivnog trenda i rasta prometa“, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
7 Odgovora
Vrlo pohvalno, lijepo su se istaknuli
Ma bravooooo
Bravoo
Super
Svaka čast!
Bravo Hrvatska!
Bravo HTZ