Grad Zagreb raspisao je natječaj za nabavu specijaliziranog vozila koje će služiti kao pokretni ured Zagrebačkog holdinga. Vrijednost nabave procijenjena je na 120 tisuća eura, a krajnji rok za dostavu ponuda je 11. prosinca 2024.
Riječ je o kombi vozilu koje je potrebno preraditi po uputama naručitelja, a mobilni ured uveden je kako bi se građanima poboljšala dostupnost usluga i omogućilo lakše rješavanje svakodnevnih obveza.
Novo specijalizirano vozilo bit će potpuno opremljeno zadanim uredskim namještajem, blagajničkom i informatičkom opremom, kao i sigurnosnim sustavima poput video nadzora i alarma. Oprema mora ispunjavati sve potrebne uvjete postojećeg informatičkog sustava Holdinga radi što bezbolnije integracije.
Pokretni ured već je poznat građanima po svojoj praktičnosti i dostupnosti. U njemu građani mogu ugovoriti ili izmijeniti usluge Zagrebačkog holdinga, predati prigovore, dobiti potrebne informacije te izvršiti uplate bez dodatnih naknada.
Mobilna poslovnica namijenjena je onima koji nemaju mogućnost posjetiti posjetiti fiksne lokacije Holdinga, a novo specijalizirano vozilo dodatno će unaprijediti te usluge.
Pročitajte još:
Rok za isporuku vozila iznosit će najviše 360 dana od izdavanja narudžbenice, dok su ponuđači obavezni osigurati jamstvo na vozilo i prateću opremu. Traži se i jamstvo za minimalno 15 tisuća radnih sati ili 200 tisuća prijeđenih kilometara, kako bi se zajamčila dugoročna pouzdanost.