Google i Volvo Cars produbljuju partnerstvo u razvoju Android softvera za vozila

Pixabay.com
Volvo, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Volvo Cars i Google, tvrtka u vlasništvu Alphabeta, u srijedu su izjavili da je švedski proizvođač automobila sada glavni razvojni partner za automobilski softver Android, koji bi kupcima trebao omogućiti pristup novim verzijama mnogo prije nego što postanu dostupne putem konkurenata u automobilskoj industriji.

„Moći ćemo brzo uvesti nove mogućnosti, nove značajke i nova iskustva našim kupcima. Ovo nam stvarno daje prednost u izgradnji fantastičnih korisničkih iskustava“, rekao je Alwin Bakkenes, voditelj globalnog softverskog inženjerstva u Volvu.

Dvije tvrtke surađuju već desetljeće, ali dublje partnerstvo znači da će Google inženjeri voziti Volvo automobile s najnovijim softverom kako bi mnogo ranije i brže iskusili kako se njihov proizvod ponaša u stvarnom kontekstu, rekao je Bakkenes.

Bakkens je za Reuters rekao i da automobilska industrija u prosjeku zaostaje za izdanjima Androida za mobilnim telefonima, što “znači da stvari koje možete raditi na svom mobitelu u mnogim slučajevima ne možete raditi u automobilu”.

Volvo vozila trenutno rade na Androidu 13, ali na godišnjoj Googleovoj I/O konferenciji za razvojne programere koja se održava u Mountain Viewu u Kaliforniji, dvije tvrtke demonstriraju Volvov vodeći električni SUV EX90 koji radi na Androidu 15 – najnovijoj verziji Googleovog mobilnog operativnog sustava – koji će se u proizvodne modele uvesti kasnije ove godine.

„Drugi će možda morati čekati dvije godine da dobiju tu najnoviju verziju Androida”, rekao je Bakkenes.

Na I/O konferenciji dvije su tvrtke također demonstrirale Googleov model umjetne inteligencije Gemini koji radi u modelu EX90, a koji će Volvo uvesti u automobile s ugrađenim Googleovim tehnologijama.

Bakkenes je rekao da vozači, umjesto da moraju pretraživati ​​​​svoje telefone za odredištem, mogu zamoliti Gemini da pretraži njihove e-poruke ili poruke.

“Ili vozači mogu, na primjer, zamoliti Gemini da pronađe recepte, a zatim staviti popis za kupovinu na svoj telefon kako bi stvorili “iskustvo usmjereno na čovjeka”, rekao je Bakkenes.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari