Godišnji program rada HTZ-a za 2024. težak je nešto više od 52,1 milijun eura

Pixabay.com
Turizam, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice u srijedu je usvojilo godišnji program rada HTZ-a za 2024., kojim se definiraju promotivne i druge aktivnosti za zadržavanje Hrvatske u vrhu najpoželjnijih europskih destinacija, a planira se i reorganizacija i digitalizacija rada, izvijestili su iz HTZ-a.

Godišnji program rada HTZ-a 2024. ‘težak’ je nešto više od 52,1 milijun eura, odnosno toliko iznose i prihodi i rashodi, što je ukupno za oko devet posto više nego je bilo za 2023., prenosi Hina.

U povodu usvajanja programa, direktor HTZ-a Kristjan Staničić iznio je podatak da se Hrvatska po prvim podacima Europske putničke komisije (ETC), u odnosu na 2019. godinu, nalazi među svega četiri do pet zemalja Europe koje su postigle izjednačenje s pretpandemijskom razinom turističkog prometa.

“Kako bismo bili što učinkovitiji u realizaciji zacrtanih ciljeva u 2024. planiramo i reorganizaciju rada HTZ-a te modernizaciju svih poslovnih procesa u pravcu digitalizacije”, istaknuo je Staničić.

Dodao je da će kod promotivnih aktivnosti i kampanji u idućoj godini naglasak biti na “specifičnoj premium turističkoj ponudi, poput nautike, različitih iskustava visoke kvalitete i vrijednosti”.

U prvom kvartalu iduće godine veću pažnju posvetit će i tržištima Švicarske i Italije, gdje će Hrvatska biti zemlja-partner na sajmovima u Zürichu i Napulju.

Turističko vijeće HTZ-a na sjednici u srijedu je odlučilo i o skorom raspisivanju javnih poziva za dodjelu sredstava za projekte regionalnih turističkih zajednica na turistički nedovoljno razvijenom području i kontinentu te za dodjelu sredstava udruženim turističkim zajednicama. Iznos će biti poznati u prvom kvartalu 2024. s obzirom na to da se sredstva u tom fondu ‘akumuliraju’ za udružene turističke zajednice kroz cijelu 2023. i čine dva posto ukupno naplaćene turističke pristojbe i dva posto ukupno naplaćene (turističke) članarine.

Iz HTZ-a najavljuju i skoro raspisivanje poziva za provedbu marketinške suradnje s organizatorima top događanja u 2024.

Godišnji program HTZ-a za 2024. treba prihvatiti skupština, planirana za tjedan prije Božića.

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari