– U posao smo tada uložili 500 kuna. Jako nas je zanimalo možemo li stvoriti nešto iz ničega. Brzo smo shvatili da ključ uspjeha nije bio novac, već kvalitetni ljudi i ustrajnost – prisjeća se Ema Juretić, koja je prije nešto više od deset godina, tada kao 24-godišnjakinja, pokrenula Dilemma Posters, danas jedan od najprepoznatljivijih brendova za uređenje interijera u Hrvatskoj. Potaknula ju je, kaže, sestra, a podršku i znanje pružio joj je partner.
– Ime brenda zapravo je spoj mog imena i partnerova prezimena. Na kraju se pokazalo savršenim jer od prvog dana biramo stvari koje bismo i sami željeli imati u svom domu – što često izaziva malu dilemu – govori nam Ema.
Sve je, prisjeća se, počelo s posterima.
– A najzanimljivije je to što su posteri i dalje tu! Ljudi ih vole, mi ih volimo, i kao da prkose vremenu i trendovima… S vremenom smo se širili. Polako. Počeli smo uvoditi nove proizvode, surađivati s hrvatskim ilustratorima i dizajnerima, i malo po malo došli do današnje ponude s više od 400 artikala. Danas nudimo postere, vreće za igračke/spremanje/recikliranje, stationery setove, tjedne planere, čestitke, razglednice… Ukratko, sve što može uljepšati dom i svakodnevicu – ponosno kaže Ema.
Brend se vrlo brzo proširio i na inozemno tržište. Manje od dvije godine nakon pokretanja postali su prepoznatljivi i u SAD-u. No, kažu, nije bilo jednostavno.
– Tu smo uložili najviše truda. Sate i sate proveli smo istražujući, testirajući, optimizirajući… Otvorili smo Etsy shop koji nam je omogućio da naši proizvodi putuju svijetom i pronalaze svoje ljubitelje u raznim kutcima planeta – prisjeća se Ema te dodaje kako su posebno ponosni na suradnje s Wayfairom i Project Nurseryjem, renomiranim internetskim stranicama za prodaju dekora.
– To su bile one „ajme, ovo se stvarno događa!“ prekretnice – govore iz Dilemma Posters.
Poslovanje im je dodatno poraslo tijekom pandemije.
– Nikad nismo imali više posla nego tada. Ljudi su više nego ikad uređivali svoje domove i tražili načine kako da im prostor postane ugodniji, a mi smo već tada imali uhodan webshop – kaže Ema, koja je prije pokretanja brenda radila još od početka studija. Poduzetnica je postala s 24 godine.
– Kad si tako mlad, najveća prednost je što ne znaš što te čeka. Bez straha se upuštaš u sve jer još nisi stigao naučiti biti oprezan. I to je zapravo divno. Da sada moram sve ponoviti, vjerojatno bih više vagala – ali možda baš zato ovo iskustvo toliko vrijedi – kaže Ema te dodaje da joj je najveći izazov bio početi sebe doživljavati kao poduzetnicu.
– Još uvijek to učim, iznova!
No, nema sumnje – poduzetnica jest. I to ona koja radi posao iz snova.
– Iz ureda iz snova. Na moru – ističu Ema i njezin partner. Ured unajmljuju u Novom Vinodolskom, a dodatne zaposlenike trenutno nemaju. Za neke poslove angažiraju kooperante s kojima, kažu, imaju odličnu suradnju.
Proizvodi Dilemma Postersa dostupni su putem njihovog webshopa, a dio asortimana može se pronaći i u odabranim trgovinama. Taj se segment, dodaju, polako širi.

Iako njihovi proizvodi krase domove diljem svijeta, najpopularniji su ipak – kod kuće.
– Hrvatska je naša baza. Poznajemo tržište i ovdje imamo najviše kupaca – kaže Ema, osvrćući se i na najtraženije proizvode:
– Posteri su klasika, ali vreće su postale neočekivani hit! Ljudi ih isprva promatraju s oprezom, a onda ih obožavaju.
Naime, vreće koje služe kao spremišta za igračke, koševi za rublje ili za recikliranje, izrađene su od papira, što kod mnogih izaziva sumnju u njihovu izdržljivost. No, recenzije kupaca redovito su vrlo pozitivne.
– O da, skeptičnost je standardna početna faza. „Papirna vreća? Ma daj, raspast će se!“ – rekli su mnogi. Ali ne! Dvoslojni kraft papir je čvršći nego što ljudi misle, i pokazalo se da vreće prežive gotovo sve: djecu koja ih koriste kao šator, gužvanje, skakanje, čak i slučajne izljeve vode (iako to ne preporučujemo). Kupci nam pišu da ih koriste godinama – i to nam je najdraža potvrda da smo napravili nešto stvarno kvalitetno. Vreće se proizvode u Hrvatskoj i pokazale su se kao jedan od naših najboljih proizvoda – ponosno kažu iz Dilemma Postersa, koji redovito surađuju i s domaćim dizajnerima.
– Sve više dizajnera interijera i vlasnika apartmana koristi naše proizvode pri opremanju prostora, što nam je ogroman kompliment – dodaju.
Pročitajte još:
Najviše se ponose što su uspješno opstali deset godina – ali još više time što su im prvi kupci i danas vjerni.
– Mi smo mali brend i volimo taj osjećaj bliskosti s ljudima koji kupuju naše proizvode. Nismo samo transakcija – imamo stvarne odnose, priče i zajednicu.
Skromno su počeli, skromno rasli, a na pitanje o budućim planovima daju iskren i jednostavan odgovor:
– Plan nam je i dalje uljepšavati zidove i domove, ostati malen, spontan i sretan brend.
AUTORICA: Helena Marušić Čović
11 Odgovora
Bravoo!!
Predivno, sreca i uspjeh prati hrabre!
Svaka čast
Kupila prošle godine njezin tjedni planer, najbolja stvar ikad! Od silne ponude zaista su top proizvodi i naravno, kupujemo domaće 🙂
Blago njoj!
U Adamovcu svi mladi vole postere lijepiti.
Bravo!
To se zove sretna žena
Bravo za Emu!
Nikad cula za nju.
Predivno,svaka čast i pohvale za ovu divnu ženu!