Eldin Selimović, Creative Door Solutions: Naš cilj je nuditi najkvalitetnije proizvode

Krovni prozori tvrtke CDS, Foto: Promo

Na listi najuspješnijih mikro tvrtki u BiH, koju je napravila bonitetna kuća CompanyWall, našla se i Creative Door Solutions (CDS) iz Doboja.

Bave se Aluminijskom i PVC stolarijom, a više o njima doznali smo u razgovoru s direktorom tvrtke, dipl. ing. strojarstva, Eldinom Selimovićem.

“Creative Door Solutions d.o.o. je relativno mlada firma, osnovana u oktobru 2022. godine. Mi smo dobro uvježban i visoko motiviran tim s više od 10 godina iskustva u aluminijskoj i PVC stolariji te projektiranju istih. Od osnovne ideje, ponude, detaljnog planiranja, izvedbe, vođenja projekta i prihvaćanja imamo sve na jednom mjestu. Trenutno firma broji pet zaposlenih i širok asortiman proizvoda. Radimo s najkvalitetnijim materijalima na tržištu i ponosni smo prerađivač Schüco i Veka sistema. Težnja nam je postati prepoznatljivi u proizvodnji najkvalitetnijih, ekskluzivnih ulaznih vrata”, uveo nas je u priču Selimović.

Trajanje njihovih projekata, dodao je, ovisi o vrsti i složenosti samog projekta, zahtjevima i samom terminu isporuke.

“U većem dijelu prijavljujemo se na tendere u Švicarskoj preko našeg najvećeg kupca, tako da neki projekti znaju trajati i godinu dana. Svakodnevno imamo kontakte s arhitektima, ljudima s terena kako bi ispoštovali sve standarde i kako bi u konačnici dobili najkvalitetniji proizvod, a estetski najljepši”.

Eldin Selimović, Foto: Privatna arhiva

Eldin Selimović ukratko nam je ispričao i kako je došlo do suradnje s poznatim svjetskim brendovima.

“Naš početni cilj je nuditi najkvalitetnije proizvode i naša ciljana grupa su kupci koji su spremni platiti najbolje i najkvalitetnije usluge. Prije samog otvaranja firme detaljno smo istražili tržište i potrebe ljudi i bili smo svjesni da je veoma teško igrati utakmicu s niskobudžetnim profilima koje može svaki pojedinac kupiti. U startu smo znali da moramo naše znanje i vještine usmjeriti ka praćenju najnovijih sistema i biti u korak s našim partnerima. Samim tim nismo imali puno izbora osim da radimo s najboljima, a to bi za nas značio Schüco u Aluminijskom programu, a u PVC programu Veka”.

Čak 95 posto svojih proizvoda izvoze u Švicarsku, dok ostatak otpada na Njemačku i BiH. Prošla godina je za CDS bila izuzetno uspješna. Promet im se u odnosu na 2023. godinu udvostručio, a odradili su i dosta velikih projekata.

“Naši zaposlenici su iz dana u dan rasli skupa sa firmom i postali smo jedan motiviran tim, spreman samo za napredovanje i težnju da budemo bolji. O tome govore naši dobavljači koje vjerno čuvamo i ne mijenjamo. Puno je stvari koje su se urezale u pamćenje, a ono što me iz dana u dan čini sretnim je taj opušteni duh koji imamo unutar firme, svakim danom nešto novo naučimo i skupa dijelimo i dobro i loše”, ističe Selimović.

Izložbeni salon tvrtke Creative Door Solutions, Foto: Promo

S druge strane, kao u svakom poslovanju, tako i u njihovom postoje određeni problemi.

“Najveći problem je u poslovanju je način na koji radimo. Veoma teško je kod nas u BiH naći firmu/partnera s kim bi mogao raditi, a da se ispoštuju termini. Mi smo firma kojoj je dobit na zadnjem mjestu. Prvenstveno težimo da kupcu ispunimo sve želje ukoliko su tehnički izvedive, nakon toga kupcu nije ni bitno koliko će platiti. Po meni, na prvom mjestu ograničavajućih faktora je neodgovornost firmi/kompanija i nemogućnost apliciranja na ozbiljnije projekte jer nisu pouzdani i nemaju sistema rada. Danas investitori žele da imaju što manje firmi, točnije žele da ukoliko je moguće rade s jednom firmom. Što se tiče pozitivnih faktora, tko god nam je došao u posjetu, pogledao naš mini-izložbeni salon i proizvodnju bio nam je u budućnosti najbolja reklama”.

Za kraj, otkrio nam je i ambicije, odnosno ciljeve tvrtke.

“Fokus je na održavanju kvaliteta, usavršavanju, povećanju broja zaposlenika i zadržavanju postojećih. Cilj je da naši zaposlenici identificiraju kao CDS d.o.o., da se osjećaju ispunjeni na radnom mjestu, da s plaćama i nagradama budemo iznadprosječna kompanija”.

Najuspješnija mikro poduzeća u Bosni i Hercegovini u proizvodnji vrata i prozora od metala, po prihodima
PozicijaNaziv poduzećaUkupni prihodiRezultat poslovanja
(dobit prije oporezivanja)
1.JAS PLASTIKAL d.o.o. Maglaj781.1979.079
2.” METALPROM NB” d.o.o. Derventa678.63434.279
3.AMS INŽINJERING d.o.o. Travnik652.96737.094
4.“CRONIX” d.o.o. Sarajevo642.27463.719
5.“EUROINOX” doo Prijedor624.462253.109
6.“KONSTRUKCIJE MONTING” D.O.O.621.142110.871
7.MALIJOS d.o.o. Mostar607.60148.965
8.“RMA” d.o.o. Banja Luka606.74332.042
9.DŽAFA-ELOKSIR d.o.o. za proizvodnju,promet i usluge600.15848.919
10.“Popović” d.o.o. Trebinje596.02981.277
11.RM PLUS d.o.o.589.98963.327
12.“IMPORTAL DIFFUSION” d.o.o. Tuzla571.5621.649
13.DOSO PRODUKT d.o.o.556.58748.878
14.“TEHNOMETAL” d.o.o. Zenica554.22426.544
15.“CDS CREATIVE DOOR SOLUTIONS” d.o.o. Doboj537.89142.355
16.“MILJKOVIĆ NS” d.o.o.509.73517.214
17.BRAMEX d.o.o. Posušje509.32139.047
18.“ALUPLAST INŽINJERING” d.o.o. Bugojno503.4821.517
19.PVC SUŠAC d.o.o. Čitluk486.51763.050
20.” IBUKIĆ ” d.o.o. Bihać455.714130.936
21.UNIVERZAL KOVAČIĆ d.o.o.424.58471.320
22.H-Line d.o.o. Banovići418.19137.562
23.“ALUSISTEMI” doo405.0159.024
24.“SI design” d.o.o. Tuzla380.4202.739
25.” MP BEST” d.o.o. LAKTAŠI374.258132.982
26.“AL-CO” d.o.o. Stolac358.593168.909
27.“BMTS” d.o.o. Žepče330.7191.787
28.“DASS” d.o.o. Jajce321.411584
29.“ROL” d.o.o. Pale301.697820
30.“MARGUS” d.o.o. Trebinje298.01051.725
31.“F.T.F.” d.o.o. Kotor Varoš282.76421.337
32.d.o.o.”ES-PROFIL” Bužim279.53721.988
33.TIPAL d.o.o. Široki Brijeg271.8787.267
34.DUGA PLAST d.o.o.264.33714.438
35.AL RADE d.o.o.246.14354.086
36.“ZASPILJE” d.o.o. Jablanica224.2447.058
37.“TOP DOORS” d.o.o. Banja Luka221.66430.364
38.“DRVO-DOM” d.o.o. Žepče207.64220.776
39.“Alu Tehnic” d.o.o. Tuzla207.486923
40.CJEVORAD d.o.o. Široki Brijeg202.81924.710
41.“UNIKAT STIL” d.o.o. Srebrenik188.33937.344
42.METALES d.o.o.176.22220.460
43.” RISTIĆ B D M ” d.o.o. Teslić62.19013.648
izvor: CompanyWall, *svi podaci su za 2023. godinu, u eurima

12 Odgovora

  1. Eldin Selimović iz Creative Door Solutions želi nuditi najkvalitetnije proizvode, što je sjajan pristup. Fokus na kvalitetu može privući kupce i osigurati dugoročni uspjeh.

  2. CDS je odličan primjer kako se i iz regije može graditi snažan brend s fokusom na kvalitetu i izvoz. U vremenu kad mnogi posluju s minimalnim ambicijama, njihov cilj da budu među najboljima u branši pokazuje pravu poduzetničku viziju. Posebno je impresivno što većinu proizvodnje izvoze na zahtjevno tržište poput Švicarske – to govori puno o standardu koji nude.

  3. Jako jako lijepo poslovanje,nije im bitna dobit kao kod većine firmi nego kvaliteta proizvoda odnosno zadovoljan kupac.K tome još i paze na svoje radnike davajući im dobre plaće i nagrade!Bravo za gospodina Selimovića 👏👏👏

  4. Ova firma je tako mlada, a, vec uspjesna, jer sigurno imaju pametne ljude, kvalitetu proizvoda i otpornost na ekonomiju!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari