Prava korisnika u zračnom prometu u fokusu su više nego ikada i kontinuirano se mijenjaju, kao i očekivanja putnika s aspekta ugode u svim segmentima putovanja, što iziskuje prilagodbu poslovanja avioprijevoznika i u segmentu podrške korisnicima.
Upravo ove teme su u fokusu na trodnevnom zrakoplovnom skupu u Zagrebu na kojem sudjeluju stručnjaci s područja odnosa s korisnicima svih članica Star Alliancea, najvećega zrakoplovnog saveza na svijetu. Domaćin skupa je hrvatski nacionalni prijevoznik Croatia Airlines.
„Glavne teme skupa su usklađivanje postupaka i procedura u rješavanju korisničkih problema, daljnja koordinacija poslovanja s ciljem poboljšanja korisničkih iskustava kroz customer service, novosti u industriji zračnog prijevoza te razmjena poslovnih iskustava“, navodi se u priopćenju Croatia Airlinesa.
Pružanje besprijekornog putovanja korisnicima te posvećenost inovacijama u međunarodnim putovanjima jedan je o temeljnih ciljeva Star Alliancea, čijem poslovnom uspjehu i imidžu pridonose timovi Odnosa s korisnicima svih 25 članica.
Croatia Airlines član je Star Alliancea od 2004. godine i od tada svakodnevno pridonosi kvalitetnom radu alijanse, prilagođavajući svoje poslovanje aktualnim zahtjevima tržišta te pružanjem profesionalnog, učinkovitog i dosljednog rješavanja korisničkih problema.
Pročitajte još:
Prilika da hrvatski nacionalni prijevoznik bude domaćin ovog skupa, potvrda je kontinuiranog praćenja potrošačkih navika, prava i očekivanja putnika, kao i prikladnog rješavanja korisničkih zahtjeva.
Prema podacima bontitetne kuće CompanyWall, tvrtka Croatia Airlines je u 2024. godini ostvarila ukupne prihode od 266.895.007,70 eura dok je istovremeno i iskazan gubitak u iznosu od 19.570.829,00 eura. Tvrtka je u 2023. godini ostvarila dobit od 2.252.126,93 eura.
U 2024. godini, tvrtka je zapošljavala 934 radnika dok je prosječna mjesečna neto plaća po zaposleniku iznosila 2.167,58 eura.
Croatia Airlines d.d.
Bani 75B, 10010, Buzin, Hrvatska
266.895.007,70 (2024.)
934 (2024.)
2 Odgovora
Ajde super…
Roza, hehehe!