Četiri dana Amazonovih popusta u srpnju generirat će rekordnih 23,8 milijardi dolara prodaje

Ilustracija: CardMapr.nl / Unsplash

Očekuje se da će online potrošnja američkih kupaca ove godine porasti na 23,8 milijardi dolara u četiri dana akcija i popusta, za vrijeme trajanja tzv. Amazon Prime Daya koji se održava ovaj tjedan, navodi se u prognozi kompanije Adobe Analytics objavljenoj u ponedjeljak.

Snažan rast potrošnje predviđa se zbog okolnosti u kojima kupci traže velike popuste na sve vezano za početak nove školske godine, od laptopa i elektronike pa sve do odjeće i obuće. Predviđa se će rast prodaje između 8. i 11. srpnja biti 28,4 posto u usporedbi s ista četiri dana prošle godine, navodi Adobe Analytics. Prošle godine Amazon Prime Day je trajao dva dana, a trgovci su imali prodaju u vrijednosti od 14,2 milijarde dolara.

“Ovo je kao dva Black Fridaya,” ističu analitičari iz Adobe Analyticsa, misleći na tzv. Crni petak, tradicionalni dan za popuste krajem studenog, koji označava početak božićne šoping groznice. Dodaju da potrošači koji žele uštedjeti mijenjaju svoje kupovne navike i sve više koriste generativnu umjetnu inteligenciju (AI) da bi pronašli povoljne popuste i da bi što prize pronašli akcije na internetu.

Globalna trgovinska nestabilnost, potaknuta nepredvidljivom carinskom politikom predsjednika Donalda Trumpa, narušila je optimizam potrošača i uznemirila kompanije, u trenutku u kojem se bliži 9. srpnja, krajnji rok do kojeg Trumpova vlada želi da druge države ispregovaraju nove trgovinske sporazume sa SAD-om.

Gigant online trgovine Amazon odlučio je produljiti prozor svoje godišnje akcije na 96 sati tj. četiri dana, za razliku od 48 sati ranijih godina, jer najveći konkurenti, kao što su Walmart i Target, već pripremaju vlastite promotivne akcije.

Očekuje se da će kupci iskoristiti velike popuste za nabavku inače skupljih proizvoda, u segmentima kao što su elektronika, sportska oprema i elektronički uređaji, dok će istovremeno tražiti još veće popuste inače jeftinih ponuda u kategorijama kao što su proozvodi za dom, vrtlarstvo, ili namirnice.

Predviđa se da će najveći popusti biti na odjeću, od oko 24 posto, što je povećanje u odnosu na sniženja od 20 posto prošle godine. Popusti na elektroniku mogli bi neznatno pasti na 22 posto, navodi Adobe Analytics. Očekuje se i povećanje prodaje ruksaka, kutija za užinu, i osnovnih potrepština za školu i fakultet, poput primjerice slušalica i računala.

Iz Adobe Analyticsa kažu da očekuju blagi rast kupnji s odgodom plaćanja (BNPL) za vrijeme Prime Daya, i da će na njih otpasti oko 8 posto ukupne potrošnje u internetskoj kupovini, u odnosu na prošlogodišnjih 7,6 posto.

Prognoza Adobe Analyticsa temelji se na analizi oko trilijun posjeta korisnika internetskim stranicama za e-trgovinu u SAD-u, čime je obuhvaćeno 100 milijuna jedinstvenih proizvoda u 18 različitih kategorija.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari